Wpis z mikrobloga

@Deathspeace ate, trw, textar, brembo, ferodo, bosch( moim zdaniem ujowe i czesto piszczą), od biedy tansze delphi. Klocki tez powinno dobierac sie do tarcz bo jedne sa twardsze inne miększe. stawiam że warsztat to będzie robił więc zdaj się na nich tylko zaznacz że chcesz coś lepszego
  • Odpowiedz
@prezeees do zwykłego, lekkiego dupowozu starczą. chyba że mówimy o mocniejszym aucie no to już lepiej brać ate ale pewnie będą jedną z najdroższych opcji w tym co podalem. No i ate strasznie syfi felge...
  • Odpowiedz
@xyz_xyz: nie wiem może źle trafiłem, ale - klocki dedykowane do tarczy piszczą po 3-4tys km, już nie wspominam o materiale na tarczy. Budżetowo to już mikoda lepsza
  • Odpowiedz
@prezeees oj nie tarcze mikody (zwlaszcza te nawiercane) nie dają rady, znam x przypadków gdzie dochodziło do mikropęknięć pomiędzy otworami. piszczenie klocków to temat rzeka, teraz mam ate i zaczynają piszczeć, w innym aucie dużo mocniejszym zestaw ate nie piszczy.. prawdopodobnie piszczenie bierze się z mikrodrgań klocka w zacisku i można to zniwelować podkładkami antywibracyjnymi. co do powierzchni tarczy, tutaj największą role odgrywa praca klocka w zacisku, nawet dobrą tarcze można zajechać
  • Odpowiedz
@Deathspeace nigdy nie łączyłem takiego setupu, wychodze z założenia że do ceramiki zakłada sie dedykowane tarcze ale.... co to za auto i ile ma koni ? bo chyba wymyślasz i to będzie przerost formy :)
  • Odpowiedz