Wpis z mikrobloga

Pomoże ktoś z dokładną lokalizacją przekaźnika świec żarowych w VW Caddy 2008r. 2.0 SDI. Niby miał być pod kierownicą, ale wszystkie sprawdziłem i są inne. Będę wdzięczny za schemat, jakąś dokładną lokalizacje. No chyba że mi zły przysłali i dlatego nie pasuje z żadnym który tam jest. Dzięki za pomoc. #mechanikasamochodowa #mechanika #pytanie #pytaniedoeksperta
piotr-antyn - Pomoże ktoś z dokładną lokalizacją przekaźnika świec żarowych w VW Cadd...

źródło: WhatsApp Image 2023-05-13 at 10.03.14

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@piotr-antyn: Jak masz interfejs obd vcds to możesz włączyć test komponentu i będziesz słuchał który cyka. chyba że elektromagnes w nim umarł i będzie milczał.
A czemu chcesz wymieniać? Źle odpala czy masz błąd tego przekaźnika?
  • Odpowiedz
@piotr-antyn: nie podałeś kodu silnika, a to ważne .
Dla silnika 2.0 SDI o kodzie BDJ 70 km/ 59kw.
Przekaźnik znajduję się w skrzynce bezpieczników pod maską.
Kodowe oznaczenie to nr.103 w oryginalne nadrukowany na nim.
Nr części oryginalnej 357911253.
trzaichlac69 - @piotr-antyn: nie podałeś kodu silnika, a to ważne .
Dla silnika 2.0 S...

źródło: s-l500

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@biskup2k: czasami był problem z odpalaniem, nie grzało świec, kilka prób i grzało i normalnie odpala, ok kiedy wszystkie przekaźniki w skrzynce wyciągałem żeby sprawdzić który to problem znikł, podejrzewam też że może na dziurach się obluzował, bardziej docisnąłem problem znikł.
  • Odpowiedz
@piotr-antyn: a przy jakich temperaturach nie palił? współczesne diesle z bezpośrednim wtryskiem do lekko minusowych temperatur powinny palić bez grzania świec. Nawet w BMW świece są grzane gdy temperatura silnika jest poniżej 5 stopni C.
  • Odpowiedz
@piotr-antyn: ze świecami zapłonowymi, które są w silnikach benzynowych pomyliłeś w których iskra musi być cały czas aby ten rodzaj silnika mógł pracować. A świece żarowe to zwykle ludzie dopiero jak przyjdą mrozy to się orientują że nie działają. To stare diesla do lat 90' wymagały sprawnych świec nawet w ciepłe dni aby dobrze odpalały.
  • Odpowiedz
  • 0
@biskup2k: to masz jakiś pomysł jaka jest przyczyna że czasem po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie zapala się kontrolka grzania świec i auto kręci ale nie odpala? Jak zapali się kontrolka grzania świec to pali od strzała. Myślałem że to może wina tego przekaźnika , ale już sam nie wiem
  • Odpowiedz
@piotr-antyn: może ECU silnika nie startować przez brak zasilania albo inną usterkę i wtedy nie wysyła ono informacji aby licznik zapalił kontrolkę. Już pierwsze TDI z początku lat 90' nie miały podłączonej kontrolki prosto do świec tylko do ECU a świece nawet grzały dłużej niż świeciła kontrolka, bo kontrolka była tylko informacją kiedyś można odpalać.
Trzeba by zobaczyć czy w momencie, gdy kontrolka się nie zapala to czy da się
  • Odpowiedz
  • 0
@biskup2k: @trzaichlac69 nie wiem Panowie coś jest w tym aucie n------e, wiem że silnik był zmieniany ale gdzie ten przekaźnik, i czemu tak się dzieje chyba sam nie dojdę, muszę do jakiegoś magika podjechać. No ale jak go kupiłem to już chciałem wymienić, niby tylko 20zł, ale ni czorta nie ma. Na foto skrzynka spod maski, i spod kierownicy
piotr-antyn - @biskup2k: @trzaichlac69 nie wiem Panowie coś jest w tym aucie n------e...

źródło: aut1

Pobierz
  • Odpowiedz