Wpis z mikrobloga

@marcus777: W mnie w robocie żeby dane nie uciekały z firmy chatGPT oficjalny jest zablokowany, ale można legalnie na Azure postawić instancję OpenAI z tym samym GPT, który wg umowy jest izolowany (trenujesz lokalnie).

Bardzo ułatwia prace, poznawanie domeny, pair programming.
  • Odpowiedz
@Hershel: @marcus777
Ja jestem inżynierem starej daty i chcę wiedzieć dlaczego coś działa albo nie, chcę mieć ogląd na całość zagadnienia i móc wybrać najlepsze wg mnie rozwiązanie do danego problemu, zgodne ze standardami branżowymi. Stack ma tę przewagę, że masz kilka różnych dobrych odpowiedzi, gdzie dodatkowo ludzie w komentarzach zwracają uwagę na drobne niuanse i na ich podstawie dobierasz rozwiązanie, albo wręcz nie wybierasz żadnego z nich. Nie zawsze odpowiedź
  • Odpowiedz
@kobrys13: pair programming to dla mnie męczarnia, to już wiem, dlaczego się z tym czatem nie dogaduję. To tak, jakby dwie osoby chciały wbić ten sam gwóźdź, czysty nonsens.

I tak, oczywiście, że wolę manualną skrzynię. Po prostu nie jestem ofiarą i umiem zmieniać biegi.
  • Odpowiedz
. Stack ma tę przewagę, że masz kilka różnych dobrych odpowiedzi, gdzie dodatkowo ludzie w komentarzach zwracają uwagę na drobne niuanse i na ich podstawie dobierasz rozwiązanie, albo wręcz nie wybierasz żadnego z nich. Nie zawsze odpowiedź zaznaczona zielonym ptaszkiem jest tą optymalną.


@Romska_Palo_Ul_Laputa: Przecież dokładnie to samo zrobi chatGPT, może wygenerować ci 20 rozwiązań, podać ci wady każdego z nich i pomóc dobrać te optymalne konkretnie do twojego problemu. Nie
  • Odpowiedz
@Hershel: przejrzenie stacka to jest 5 minut, finalnie i tak tam wylądujesz, żeby sprawdzić, czy cię ten czat w maliny nie prowadzi.
Ostatnio mu zadałem proste pytanie: jak zrobić siekierę. Nie dość, że nie napisał tego, co chciałem - zbyt uprościł opis, to jeszcze dostałem w instrukcji bełkot z przymocowaniem jakiejś rurki. Widziałeś gdzieś siekierę z 15-cm rurką?
  • Odpowiedz