Wpis z mikrobloga

#f1 Garść informacji o Ferrari. Po prostu smutne. Samochód podsterowny i nadsterowny w jednym zakręcie? Wrażliwy na wiatr? Niepewny, ale za to też wolny na prostych? Coś mi to przypomina.

Charles: „Tak, właśnie rozmawialiśmy z Carlosem i brakuje nam spójności samochodu. Samochód nie jeździ nawet w zakrętach, tylko w tym samym zakręcie (!). Mogę mieć ogromną nadsterowność równowagę, a następnie ogromną równowagę podsterowności. ”

Charles: „Nasz samochód jest tak porywisty przez wiatr, poza tym, z jakiegoś powodu jest to wyłączone, ponieważ nie jest to coś, co miałem przez resztę weekendu, więc będziemy musieli sprawdzić samochód”."

Charles: „Miałem jednak dużo dołków (morświnowania), zwłaszcza przy dużych prędkościach, czego nie potrafię do końca wyjaśnić, ponieważ nie miałem tego wczoraj. Więc przyjrzymy się temu w danych”.

Carlos: „[..] W tej chwili z naszym samochodem nie mamy żadnej elastyczności co do tego, ile możemy pchać, a ile nie pchać. Musiałem pozostać poniżej limitu przez resztę wyścigu, jeśli chciałem dojechać do końca. Z warunki wietrzne, jak twardzi jesteśmy na oponach, że ciężki przejazd stał się po prostu za długi.

Carlos: „[..] Zwłaszcza w wyścigu, gdy tylko naciskasz na jedno okrążenie. Robisz jedno dobre szybkie okrążenie, a na następnym okrążeniu jesteś o trzy dziesiąte wolniejszy z oponami, które były po prostu bardzo, bardzo twarde, więc oznacza to że nie mamy elastyczności, aby naciskać lub nie naciskać”.

Charles: „[..] Myślę, że od początku sezonu było podobnie, ponieważ w każdym wyścigu przechodzimy z jednej mieszanki [opon] na drugą i nigdy nie wiemy, co się stanie na nowej mieszance, więc zawsze jest niewiadomą, jak zareaguje samochód”.

Charles: „Jako kierowcy bardzo trudno jest zdobyć pewność siebie i dostosować swoją jazdę, ponieważ przechodzisz z jednego zestawu do drugiego, a samochód jest zupełnie w innym oknie”.

Charles: „Było zupełnie inaczej niż w zeszłym roku. Jedno jest pewne, w tym roku mamy samochód, który jest znacznie bardziej wrażliwy na wiatr i mamy z tym dużo większy problem. Jest więc nad tym dużo pracy”.

Charles: „Czasami wydaje nam się, że zrobiliśmy krok naprzód, a potem przyjeżdżasz w określonych warunkach i jest cieplej niż na innych wyścigach, a teraz jesteśmy całkowicie poza oknem. Musimy nad tym popracować”.

#f1
  • 3
  • Odpowiedz
@Krisskow: najlepiej do BandaF1Team. W Baku Sainz nie ogarniał teraz Leclerc. Jeśli auto jest nieprzewidywalne to niech nie jeżdżą na 100% tylko 90-95%. Raz poklei jak Charlsowi w Azerbejdżanie a raz nie. Niech jeżdżą jak Alonso, który robi swoje i na 4 wyścigi, 3 razy stał na podium
  • Odpowiedz
  • 2
o niech nie jeżdżą na 100% tylko 90-95%. Raz poklei jak Charlsowi w Azerbejdżanie a raz nie. Niech jeżdżą jak Alonso, który robi swoje i na 4 wyścigi, 3 razy stał na podium


@Essu_97: to będą w okolicach Alpine.

Stroll jezdzi na 95% Alonso i co to daje?
  • Odpowiedz