Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
iksem +3
Za 200k gotówki lepiej kupić:
1. Działkę budowlaną gdzieś pod Warszawą w celach inwestycyjnych i wziąć auto w leasing
2. Kupić auto za gotówkę i nie mieć działki
Skłaniam się do opcji nr 1.
#inwestycje #finanse
1. Działkę budowlaną gdzieś pod Warszawą w celach inwestycyjnych i wziąć auto w leasing
2. Kupić auto za gotówkę i nie mieć działki
Skłaniam się do opcji nr 1.
#inwestycje #finanse
Charles: „Tak, właśnie rozmawialiśmy z Carlosem i brakuje nam spójności samochodu. Samochód nie jeździ nawet w zakrętach, tylko w tym samym zakręcie (!). Mogę mieć ogromną nadsterowność równowagę, a następnie ogromną równowagę podsterowności. ”
Charles: „Nasz samochód jest tak porywisty przez wiatr, poza tym, z jakiegoś powodu jest to wyłączone, ponieważ nie jest to coś, co miałem przez resztę weekendu, więc będziemy musieli sprawdzić samochód”."
Charles: „Miałem jednak dużo dołków (morświnowania), zwłaszcza przy dużych prędkościach, czego nie potrafię do końca wyjaśnić, ponieważ nie miałem tego wczoraj. Więc przyjrzymy się temu w danych”.
Carlos: „[..] W tej chwili z naszym samochodem nie mamy żadnej elastyczności co do tego, ile możemy pchać, a ile nie pchać. Musiałem pozostać poniżej limitu przez resztę wyścigu, jeśli chciałem dojechać do końca. Z warunki wietrzne, jak twardzi jesteśmy na oponach, że ciężki przejazd stał się po prostu za długi.
Carlos: „[..] Zwłaszcza w wyścigu, gdy tylko naciskasz na jedno okrążenie. Robisz jedno dobre szybkie okrążenie, a na następnym okrążeniu jesteś o trzy dziesiąte wolniejszy z oponami, które były po prostu bardzo, bardzo twarde, więc oznacza to że nie mamy elastyczności, aby naciskać lub nie naciskać”.
Charles: „[..] Myślę, że od początku sezonu było podobnie, ponieważ w każdym wyścigu przechodzimy z jednej mieszanki [opon] na drugą i nigdy nie wiemy, co się stanie na nowej mieszance, więc zawsze jest niewiadomą, jak zareaguje samochód”.
Charles: „Jako kierowcy bardzo trudno jest zdobyć pewność siebie i dostosować swoją jazdę, ponieważ przechodzisz z jednego zestawu do drugiego, a samochód jest zupełnie w innym oknie”.
Charles: „Było zupełnie inaczej niż w zeszłym roku. Jedno jest pewne, w tym roku mamy samochód, który jest znacznie bardziej wrażliwy na wiatr i mamy z tym dużo większy problem. Jest więc nad tym dużo pracy”.
Charles: „Czasami wydaje nam się, że zrobiliśmy krok naprzód, a potem przyjeżdżasz w określonych warunkach i jest cieplej niż na innych wyścigach, a teraz jesteśmy całkowicie poza oknem. Musimy nad tym popracować”.
#f1
@Essu_97: to będą w okolicach Alpine.
Stroll jezdzi na 95% Alonso i co to daje?