Aktywne Wpisy
SuperN0vak +68
Tusek i spółka przejęli władzę więc i wróciły stare peowskie taktyki. A tak #neuropa jęczała o policję za pisu myśląc, że tusek coś zmieni xDD Posłowie z konfederacji, z których tak się śmiejecie już dawno mówili, że będzie tak samo a Tusek to wcale nie jest wybawiciel narodu. Nawet aborcji nie możecie przepchnąć po cichu, bo tyle warta jest wasza koalicja xDD #bekazlewactwa
#polityka #sejm #protest #ukraina #polska
#polityka #sejm #protest #ukraina #polska
uderzyłam chłopaka rura od odkurzacza i mam wyrzuty sumienia. tak wyglądał siniak po kilku dniach od uderzenia (╯︵╰,)jak przestac być toksyczna partnerka? #psychologia #logikarozowychpaskow #rozowepaski #kiciochpyta chciałabym zacząć terapie, czy ktoś ma kogoś do polecenia w #poznan
Jedyna opcja jaką potrafię sobie wyobrazić to złożenie wielu okoliczności, które bardzo sztywno kreują warunki:
- Dotyczy grupy znajomych ludzi (irl)
- Bez pośredników
- Kasa jest tylko do przepalenia - np załóżmy, że spotykacie się co N tygodni na jedzenie do knajpy w której można zjeść za sumę A < x < B (taki standard) więc bierzecie budżet na poziomie 2.5 A i połowę z tego czyli 1.25 A dajecie na "hazard". Ostatecznie jeśli ktoś straci całość to zostaje z 1.25 i nadal może się z wami stołować. Ten kto wygra może zabawić się za więcej.
- Kasa nigdy nie wraca czyli idzie do przepalenia w całości na tym spotkaniu.
- Gra musi być unikalna co spotkanie.
- Gra nie może być jak istniejące już gry(np poker/itd)/premiować za znanie istniejących gier lub ich elementów.
- Gra nie musi opierać się tylko na zdolnościach logicznego myślenia, ale inne zdolności muszą być znormalizowane. Np. Gdyby w grupie był koszykarz to nie może być gry, która ma element celnego rzucania w cel, bo losowe dobranie gry wybrałoby premiowanego kandydata.
- Gra musi pozwalać na naukę w czasie gry (czytaj musi być dynamiczna i nie można jej przegrać od 1 rundy, a przynajmniej nie powinno się, chyba, że każdy w równym stopniu będzie się uczyć więc najgorsza osoba nie będzie miała szans odrobienia strat)
- Zachowanie graczy musi odpowiadać za zupełną większość sukcesu. Tzn: bierność/brak decyzji powinna być karana plus nie może się opierać na samej losowości jak "gra w wojnę", musi liczyć się element strategii.
No i to bardzo konkretna lista. Ale chyba mam zbyt duży ogar matematyczny i zbyt duże ambicje w porównaniu do zwykłych ludzi. Rozróżniam w grach 3 tryby: a) #!$%@? b) trening/grind c) tryhard. I nie potrafiłbym grać na poważnie (tryhard) bez ogarniania gry na pewnym wysokim poziomie. Jak przygotowywałem się np do grania rankedów w lolu to farmiłem BE przez kilka dobrych sezonów, aby mieć runy i czempy. Do climbu przystąpiłem po przerwie I w zasadzie po 1 sezonie przestałem w to gówno grać, bo poznałem nowe zasady (upośledzenie pośrednika) plus zmiany na przyszłe lata były pod noobków, a nie pod skillowych graczy więc mi się odechciało (mniej strategii/dynamiki, więcej schematów i uproszczeń dla noobów).
#hazard #gry