Wpis z mikrobloga

Siemka, taka sytuacja z #amazon #amazonpl zamówiłem kilka tygodni temu pewien przedmiot. Dotarł do mnie dość szybko ale postanowiłem go w ubiegły weekend zwrócić. Wygenerowałem kod zwrotu, odesłałem za pośrednictwem paczkomatu i we wtorek paczka dotarła do Amazonu. Jednak w statusie zwrotu na stronie nie mam żadnej wzmianki o przyjęciu zwrotu, żadnej zmiany statusu oprócz "Rozpoczęto zwrot towaru. Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony po otrzymaniu przedmiotu".
Jednocześnie w ubiegłym tygodniu zamówiłem na amazonie kabelki, jednak na drugi dzień dostałem info, że paczka którą wysłali jest jednak uszkodzona (wtf?) i anulowali zamówienie zlecając jednocześnie zwrot pieniędzy. No ok ale po dwóch dniach paczka jednak dotarła, kasa na konto też, status na stronie, że zamówienie zrealizowane xD. Mimo wszystko wygenerowałem zwrot, odesłałem zamówienie za pośrednictwem paczkomatu, dwa dni temu otrzymali paczkę ale status na stronie się nie zmienił.
I teraz moje pytanie czy to "normalne" czy może Amazon coś jednak pomieszał i zwrócił kasę za kabelki zamiast za pierwsze zamówienie (znacznie droższe więc jeśli tak to jestem sporo w plecy). Oczywiście skontaktować się z obsługą nie mogę, co najwyżej z czat botem który odsyła mnie na stronę z moimi zamówieniami.
  • 1
@szczupak_ziemny:
Zwroty idą do Niemiec, a InPost obsługuje wyłącznie przesyłki krajowe. Musisz poczekać kilka dni aż transport Amazona dostarczy paczki (zwroty przez paczkomat, nie idą bezpośrednio do Amazona). Licz co najmniej tydzień od doręczenia w Polsce.