Wpis z mikrobloga

@programista3k: W sensie są standardy które musisz zaimplementować (API steama, osiągnięcia). Więc gra musi spełnić pewne wymagania. Jak to zrobisz to nie mogą. Po prostu stracisz 150 usd :) Jeżeli chcesz zafloodować rynek badziewiem jak to kiedyś ludzie robili i zgarniali duży hajs to teraz to nie przejdzie. Po to wprowadzili opłatę 150 usd którą zwrócą jeżeli gra osiągnie pułap 1000 USD. Czyli po prostu przyjmie się na rynku.

W
  • Odpowiedz
@Luqart: Te pytanie akurat było z ciekawości, bardziej mi chodziło aby ktoś zagrał i powiedział czy ogólnie warto w te strone iść. A gierka to mod do War3(IceEscape) przepisany na unity.
  • Odpowiedz
@programista3k: No to na itch. Ale tam będziesz miał nikły feedback w porównaniu ze steamem.
Chyba najlepiej byłoby wydać w early access na steamie. Najwięcej ludzi, ale ryzyko utraty 150 USD.
  • Odpowiedz
@programista3k: Wrzucaj na itcha, zobaczysz czy jest jakieś zainteresowanie grą. Warto przyłożyć się do miniaturki i screenshotów.
Co do steama opłata jest 100$ (~460pln), jak nie masz nic kontrowersyjnego to nie odrzucą. Jednak tak jak pisał @Luqart Steam to kilka razy więcej pracy z przygotowaniem chociażby samej strony.
  • Odpowiedz