Wpis z mikrobloga

Mirek, zmienione - prawdziwe podam na pw 27 Warszawa / okolice Warszawy

Zgłoszenie 4501b504b406d0c2 z dnia 2023-04-02 13:37:39

Imię: Mirek, zmienione - prawdziwe podam na pw
Wiek: 27
Miejscowość: Warszawa / okolice Warszawy

Kim jestem?
Jestem raczej cichym, nie wyróżniającym się z tłumu gościem - introwertyk (ISFJ, tak mi zawsze wychodzi z tych testów :D). Zawsze na początku znajomości muszę "wybadać" daną osobę, żeby się bardziej otworzyć. Myślę, że czym bardziej się z kimś znam, tym bardziej się otwieram i zyskuję. Nie jestem przebojowym "Oskarkiem" co jest duszą towarzystwa i co wychodzi non-stop na imprezy i raczej nigdy nim nie będę. Nie oznacza to jednak, że zamykam się kompletnie na jakiekolwiek wyjścia raz na jakiś czas na jakąś imprezę, czy integrację z innymi ludźmi, czy cokolwiek innego.
Na co dzień pracuje w IT - nie jestem programistą, trochę inna dziedzina. W kwestii poglądów jestem raczej centrystą. Uważam, że każdy w życiu powinien robić co chce i jak chce, ale niech nie narzuca innym swojego zdania oraz poglądów. Praktycznie zawsze dotrzymuję słowa, jestem też pomocny. Nie obrażam się na konstruktywną krytykę.
Typowych klubów nie lubię, preferuję raczej miejsca takie jak bar gdzie można swobodnie porozmawiać, a najlepiej jakieś miejsca na otwartej przestrzeni w plenerze albo domówka w gronie znajomych.

Wygląd
Niebieskie oczy, jakieś 180 cm wzrostu, 85 kg wagi - lekki brzuszek jest, lekki zarost na twarzy, czarne włosy i moje największe utrapienie czyli zakola..

Zainteresowania