Wpis z mikrobloga

#pokerstars Wygrałem turniej na pokerstars, udało mi się tylko wypłacić marne 20$ bo moje konto zostało zamrożone i uwaga. Dostałem email, że musze wysłać ID i rachunek bankowy z powodu duplikatu kont, faktycznie mam dwa konta, korzystam tylko z jednego, drugie założyłem z powodu problemów z wypłacaniem przez much better, nie mogłem wypłacić kwoty poniżej 1500zł. Wracając, wysłałem ID i rachunek ale w odpowiedzi dostałem email, że konto zostało zawieszone z powodu korzystania z VPN. Fakt, korzystałem bo nie mogłem wejść na stronę żeby zaakceptować warunki korzystania z serwisu. Teraz nie mogę się nawet zalogować na stronie bo wyskakuje error jak wpisze PIN, support wysyła maile, że zablokują mi konto a nie raczą odpisać na wysłane ID czy wyjaśnienie sytuacji z VPN, ktoś miał podobny problem?
  • 6
@just-dont-panic: To reinstate your main account and transfer any assets from duplicate accounts, please send us clear copies of the following:

- Front and back of a government-issued photo ID (e.g. passport, driving license, or identity card).

- A recent utility bill

Czytałem na forum podobną sytuacje tylko, że para grała z jednego PC na 2 konta i też zablokowali konta żeby wyjaśnić. Finalnie im cofneli bany więc no nie wiem
@Dumle21: zapewne ostatecznie ci odblokują konto, bo P* jest generalnie dość przyjazny wobec graczy, a poza tym jakby mieli ci blokować i konfiskować to mieliby z tym tylko więcej roboty a nic by nie zyskali.

Wyślij im to co potrzebowali i poczekaj - pamiętaj, że złamałeś ich regulamin w co najmniej dwóch punktach więc nie mają powodu, żeby traktować twoją sprawę priorytetowo.