Wpis z mikrobloga

@Specjalista_Plus mam Plush na kartę - aktywowałem Tidal na rok. Za każdym razem jak próbowałem skorzystać z oferty na https://offer.tidal.com/plusPl efekt był jak na screenie - brak możliwości wybrania oferty na 12 m-cy. Zgłosiłem reklamację uzyskałem odpowiedź, że u Was wszystko się zgada - promocja aktywowana - brak podstaw do reklamacji i droga reklamacyjna została wyczerpana... No pewnie, że aktywowana bo wpisałem kod na uruchomienie usługi, ale nie mam możliwości z niej skorzystania bo, nie mam jak się zarejestrować w Tidal. Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobisz.. Dzisiaj jak próbuję wejść na https://offer.tidal.com/plusPl po wpisaniu kodu przekierowuje mnie na https://www.plus.pl/tidal skąd mogę sobie wejść na https://offer.tidal.com/plusPl
Dzień świra.
Jakiś pomysł?
#plush #plus #tidal
otacon - @Specjalista_Plus mam Plush na kartę - aktywowałem Tidal na rok. Za każdym r...

źródło: tidal

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • 0
@tacky: no właśnie nie wskakuje mi ta właściwa na 12 miesięcy, która mam aktywowaną a teraz w ogóle po identyfikacji na stronie automatycznie przekierowuje mnie na stronę Plusa i tak w kółko.
  • Odpowiedz
@otacon: Też miałem jakiś problem, ale udało się. Nie pamiętam dokładnie jak to było bo już trochę czasu minęło, ale plus akurat lubi takie kombinacje alpejskie. Wpisz w google to na pewno znajdziesz rozwiązanie.
  • Odpowiedz
@otacon: prześlij wiadomość na adres bok@plus.pl lub skorzystaj z tego formularza. W korespondencji należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Po wysłaniu wiadomości podaj proszę numer sprawy, a postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
  • Odpowiedz
  • 0
@Specjalista_Plus: tylko, ze odpowiedź dostałem - tzn. ma Pan aktywną usługę (mam bo aktywowałem kodem), wiec reklamacja niezasadna, tryb reklamacyjny wyczerpany. Tylko po aktywowaniu nie mogę założyć konta w Tidalu. Pisałem do Tidala to mi odpisali, że Plus jest odpowiedzialny za działanie uslugi.
  • Odpowiedz
  • 0
@Specjalista_Plus dziękuje bardzo za pomoc. Po wyłączeniu przez Was i ponownym włączeniu usługi wyskoczyło okienko logowania i wszystko działa.
Pan Specjalista to jednak fachowiec jest.
  • Odpowiedz