Wpis z mikrobloga

Co zrobić by wbić legendę? Już tłumaczę o co chodzi, jestem początkującym graczem. Ze strony HSReplay skopiowałem deck "Murlock Shaman" - był tani i lubię Murloki i wbiłem nim złoto, lecz w mojej ocenie deck sam w sobie jest zbyt słaby aby wejść nim na platynę. Z tego powodu przeszedłem na "Frost Aggro Death Knight" - również był tani i zachęcił mnie wyższym W/R niż "Murlock Shaman" i na tym decku udało mi się wejść na platynę. Mam teraz problem w walce o diament i w sumie z wszystkimi deckami z HSReplay. Otóż mam wrażenie, że te wszystkie meta decki z tych stron są tworzone dla małp, same w sobie karty są mocne ale całokształt decka jest słaby. Pozwala to małpie która losowo wystawia karty wbić wysoką rangę, ale przy platynie pojawia się problem bo te decki nie mają całokształtowego sensu. Innymi słowy, jeżeli przegrywam z kimś w walce o platynę, to z reguły posiada on przemyślany deck lecz ze słabymi kartami, natomiast skoncentrowane zagranie kilku tych kart daje niesamowite efekty. Tutaj w pamięci mam dwie spektakularne porażki które poniosłem - kombinacja kart która kilkukrotnie pozwoliła zadać 10 punktów obrażeń losowym wrogom dzięki okrzykowi bojowemu oraz kombinacja kart prowokacji z agonią która przyzywała prowokacje z agonią - przyzwij prowokację z agonią itd. Stąd moje kilka pytań.
1. Czy problem z przejściem na diament leży w moich umiejętnościach, tzn. jest możliwe osiągnięcie go korzystając ze wspomnianego "Frost Aggro Death Knight".
2. Jeżeli odpowiedź na pytanie pierwsze jest przecząca to skąd brać decki takie jak wspomniana wcześniej kombinacja kart z prowokacją/okrzykiem bojowym? Wydaje mi się, choć tego nie wiem, że HSReplay posiada taką funkcję lecz wymaga ona subskrypcji, której nie chce płacić.
#hearthstone
  • 7