Wpis z mikrobloga

  • 0
@Mac02 @citron obecny silnik sie skończył. W 2,4t lubią pękać tuleje cylindrów lub pękają bloki. Nie chcę wymieniać na taki sam i czekać aż się usterka powtórzy. poza tym tych silników nie ma a jak są to drogie. 2,0t na rynku są i są w rozsądnych pieniądzach z tąd taki pomysł.
  • Odpowiedz
@jedziemydalej: bo to tak jak kivi powiedział, jak chcesz kupić auto to sprawdzasz ile kosztuje silnik, jak dużo to olewasz bo to oznacza, że często klękają, a jak mało to bierzesz.
  • Odpowiedz
  • 0
@jedziemydalej tak naprawdę to wymieniasz słupek i to będzie jeździć, ale żeby robic to dobrze to trzeba wrzucić mapę z 2.0 do sterownika. Tylko kup z podobnego rocznika (przedlift/polift) żeby zmienne fazy się zgadzały
  • Odpowiedz
  • 0
@swital wystarczą same mapy z 2,0t czy trzeba przerzucać komputer i moduły? silnik 2,0t który mam na oku ma zmienne fazy na wydechu tak jak w obecnym i przepustnica też jest magneti Marelli.
  • Odpowiedz
  • 0
@jedziemydalej sama mapa do sterownika tak żeby nie walczyć z immo, ale i bez tego będzie jeździć. Jeszcze zwróć uwagę czy nie kupujesz silnika z regulacja luzów zaworowych na płytkach bo były i takie, szukaj z hydrauliką
  • Odpowiedz