Wpis z mikrobloga

Ostatnio głośno było o rebrandingu Orlenu. Podobno rozważana jest zmiana nazwy, ale tylko w odniesieniu do członu „Polski Koncern Naftowy”, czy i z jakimi kosztami będzie się to wiązało, o to jeszcze będzie czas zapytać, a dziś wracamy do sprawy ofensywy reklamowej prezesa Obajtka ze stycznia 2022 roku. Prezes Orlenu pojawił się wtedy na okładkach większości polskich dzienników. Nieprzypadkowo - publikacje na pierwszych stronach o fuzji Orlenu i Lotosu były artykułami sponsorowanymi. Chcieliśmy się dowiedzieć, jakie były ich koszty, a przy okazji zapytaliśmy także o inne wydatki na promocję Orlenu.


O tym, czego się dowiedzieliśmy pisze Roksana Maślankiewicz: https://siecobywatelska.pl/czym-zajmuje-sie-pkn-orlen-i-dlaczego-mamy-sie-tym-nie-interesowac/

Wołam:


__
Nie odpuszczamy! Przekaż nam 1,5% podatku. KRS 0000181348.
www.siecobywatelska.pl/1-5-procent
#prawo #prawodoinformacji #niebojsiepytania #ciagniemywladzezajezyk #watchdogpolska #orlen #obajtek
WatchdogPolska - Ostatnio głośno było o rebrandingu Orlenu. Podobno rozważana jest zm...

źródło: Błogosławieni Nietykalni Daniel Obajtek

Pobierz
  • 14