Wpis z mikrobloga

Co to za durna moda nastała teraz w bankach, że dzwonią do ciebie z jakąś gównosprawą w stylu "super oferta pożyczki RRSO 2137%" i w pierwszej kolejności pytają "w celu weryfikacji" o dane typu imię matki czy data urodzenia? Za każdym razem mówię, że mam w takim razie w dupie ich ofertę, bo nie będę podawał komuś z marketingu moich poufnych danych.

Przecież to tylko sprawia, że ludzie coraz mniej przejmują się tym komu jakie dane podają.

Banki będą ludzi pouczać, aby nie udostępniali wrażliwych danych, po czym dzwoni telemarketing banku i o te same dane prosi...
Serio?

#bank #santander #pekao #santander (jestem pewien że te 3 banki dzwoniły do mnie i chciały przedstawić ofertę w taki właśnie sposób)
  • 4
  • Odpowiedz
@rzezol: wycofaj zgodę, czy to w appce, czy w oddziale na taki rodzaj kontaktu i tyle.

Uwiarygodnianie zdalnego rozmówcy taką metodą i inną niż wzajemne (obustronne) odpytanie się rozmówców o jakieś kody tymczasowe via oficjalna appka to narażanie się.
  • Odpowiedz
@rzezol: Ja rozmawiam z nimi. Mam ciągle taryfę - jedna minuta wychodząca za dwie minuty wchodzące.
Oczywiście rozmawiam o tym, że u nich pracuje jakiś debil na posadzie kierownika i wymyślił takie debilny sposób wyłudzania danych, tylko po to, by opowiedzieć jakieś bzdury o nieatrakcyjnej pożyczce.

Za każdym razem kłamią, że przekażą to wyżej, więc doładowują mi konto.
W sumie - pożyteczni idioci.
:-)
  • Odpowiedz