Wpis z mikrobloga

Mirki- mam potrzebę założenia na działce jakiejś kamery, tak żebym wiedział kto mi łazi po terenie. Kompletnie nie znam się w temacie. Generalnie zależy mi na tym żeby nagranie szło w chmurę. Dodam że niestety sam internet na działce nie jest za dobry- wyciągam ok 1,5Mb/s.
Na co warto zwrócić uwagę? Ile kasy trzeba wyłożyć żeby to w ogóle miało jakiś sens?

#kamery #monitoring
  • 11
  • Odpowiedz
Kompletnie nie znam się w temacie


@Xmarxx: a to nie jest tak że jak się totalnie na czyms nie znasz to bierzesz od tego osobę np jakaś firmę która się zna która zrobi to za Ciebie? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Xmarxx: No to kibel. Aby dobrze wyglądało 1080p @ 25fps to trzeba minimum z 5 Mbitów. Weź zainstaluj normalny rejestrator, ukryj go dobrze i tyle, a nie jakieś kombinacje z chmurami gdzie masz mnóstwo rzeczy po drodze które mogą nie zadziałać.
  • Odpowiedz
  • 0
to nie jest tak że jak się totalnie na czyms nie znasz to bierzesz od tego osobę np jakaś firmę która się zna która zrobi to za Ciebie? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)


@Lapidarny: ale kolega się pomylił chyba - nie jesteśmy na elektrodzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zawsze wolę podpytać, poczytać i zobaczyć czy sam nie jestem w stanie później coś zrobić.
  • Odpowiedz
tu raczej krzywdy nikomu nie zrobię.


@Xmarxx: jedynie sobie jak zainstalujesz coś #!$%@? i się okaże że wyszłoby na to samo jakbyś kupił atrapę za 20 zł w Castoramie i sobie ją zamontował
  • Odpowiedz
  • 0
@dktr: tego się obawiałem. No to teraz pytanie co rozumieć przez normalny rejestrator? Na allegro widzę pełno chinszczyzny- czy jest coś szczególnego na co warto zwrócić uwagę? Oczywiście kwestia ceny dalej gra rolę :)
  • Odpowiedz
  • 0
tu raczej krzywdy nikomu nie zrobię.


@Xmarxx: jedynie sobie jak zainstalujesz coś #!$%@? i się okaże że wyszłoby na to samo jakbyś kupił atrapę za 20 zł w Castoramie i sobie ją zamontował