Wpis z mikrobloga

Mirki- mam potrzebę założenia na działce jakiejś kamery, tak żebym wiedział kto mi łazi po terenie. Kompletnie nie znam się w temacie. Generalnie zależy mi na tym żeby nagranie szło w chmurę. Dodam że niestety sam internet na działce nie jest za dobry- wyciągam ok 1,5Mb/s.
Na co warto zwrócić uwagę? Ile kasy trzeba wyłożyć żeby to w ogóle miało jakiś sens?

#kamery #monitoring
  • 11
Kompletnie nie znam się w temacie


@Xmarxx: a to nie jest tak że jak się totalnie na czyms nie znasz to bierzesz od tego osobę np jakaś firmę która się zna która zrobi to za Ciebie? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@Xmarxx: No to kibel. Aby dobrze wyglądało 1080p @ 25fps to trzeba minimum z 5 Mbitów. Weź zainstaluj normalny rejestrator, ukryj go dobrze i tyle, a nie jakieś kombinacje z chmurami gdzie masz mnóstwo rzeczy po drodze które mogą nie zadziałać.
to nie jest tak że jak się totalnie na czyms nie znasz to bierzesz od tego osobę np jakaś firmę która się zna która zrobi to za Ciebie? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)


@Lapidarny: ale kolega się pomylił chyba - nie jesteśmy na elektrodzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zawsze wolę podpytać, poczytać i zobaczyć czy sam nie jestem w stanie później coś zrobić. To
tu raczej krzywdy nikomu nie zrobię.


@Xmarxx: jedynie sobie jak zainstalujesz coś #!$%@? i się okaże że wyszłoby na to samo jakbyś kupił atrapę za 20 zł w Castoramie i sobie ją zamontował
@dktr: tego się obawiałem. No to teraz pytanie co rozumieć przez normalny rejestrator? Na allegro widzę pełno chinszczyzny- czy jest coś szczególnego na co warto zwrócić uwagę? Oczywiście kwestia ceny dalej gra rolę :)
tu raczej krzywdy nikomu nie zrobię.


@Xmarxx: jedynie sobie jak zainstalujesz coś #!$%@? i się okaże że wyszłoby na to samo jakbyś kupił atrapę za 20 zł w Castoramie i sobie ją zamontował


@Lapidarny: ale to dla mnie żadna krzywda. Wtedy będę miał za swoje i koszt przypiszę do wydatku o nazwie "nauka na przyszłość" ;)