Aktywne Wpisy
![Dobry_Gospodarz](https://wykop.pl/cdn/c0834752/01108fd81a4a20c195effa1282c40fae4759c88eb1ab238c55dd5a73aabb924b,q60.jpg)
Dobry_Gospodarz +121
Fajny glitch na unlimited food
W 2021 kupiłem 150 ząbków czosnku.
W 2022 zebrałem czosnek odłożyłem 250 ząbków na sadzenie resztę zjadłem
Od 2022 nie kupuje czosnku. Przeważnie kończy się mojej rodzinie na przełomie kwietnia i maja kiedy zaczynają się już cebule, czosnek niedźwiedzi. Od maja też zaczynamy zbierać młody czosnek i pędy czosnku
2024
W 2021 kupiłem 150 ząbków czosnku.
W 2022 zebrałem czosnek odłożyłem 250 ząbków na sadzenie resztę zjadłem
Od 2022 nie kupuje czosnku. Przeważnie kończy się mojej rodzinie na przełomie kwietnia i maja kiedy zaczynają się już cebule, czosnek niedźwiedzi. Od maja też zaczynamy zbierać młody czosnek i pędy czosnku
2024
![Dobry_Gospodarz - Fajny glitch na unlimited food
W 2021 kupiłem 150 ząbków czosnku....](https://wykop.pl/cdn/c3201142/a732a8ac54b1e5f66853517b35e6a32deceec67e4e0c644cbec3fb4c3bb05e82,w150.jpg)
źródło: temp_file3703246904942834041
Pobierz
kimikini +6
ma ktos nowa skode fabie? warto? 80% jazda w miescie bedzie
da sie troche ponegocjowac z cena ew dostac jakis gratis?
#motoryzacja #auta #samochody #pytanie #skoda
da sie troche ponegocjowac z cena ew dostac jakis gratis?
#motoryzacja #auta #samochody #pytanie #skoda
![kimikini - ma ktos nowa skode fabie? warto? 80% jazda w miescie bedzie
da sie troche ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/235e552bddf1a51447837861a01ae9e5f590ea498a87b0391958639cffbcece0,w150.png?author=kimikini&auth=4611606104f901061f1f3d2442506239)
źródło: Screenshot 2024-07-05 143837
Pobierz
Krótko-długa historia o tym jak w Polsce trzeba walczyć o podstawowe, teoretycznie zagwarantowane ustawami prawa.
Różowa miała sobie telefon, smartfon właściwie - Redmi Note 10 i zaczęła marudzić, jak to on źle nie działa. A to strony się nie chcą ładować, a to nawet tiktoki się zawieszają, no po prostu nie da się tego używać i weź coś z tym zrób - no to w ruch poszły standardowe procedury w postaci zamknięcia 30 kart w chrome, wyrzucenie kilku nieużywanych apek, restart telefonu, a na koniec speedtest, który rzeczywiście okazał się dość słaby, ale jako że w miejscu, w którym najczęściej przebywamy jest lekka dziura WiFi, a ja mam tam pociągniętego lana, to dokupiłem router TP-Link Archer A6, żeby trochę poprawić sytuacje zasięgu i prędkości po WIFI.
Jak się domyślacie, to za dużo nie pomogło, nadal żeby cokolwiek działało trzeba po 5 razy dziennie resetować WIFI, na LTE wcale nie jest lepiej - no to lecimy z factory resetem. Po tym coś się trochę poprawiło, nadal bywały momenty, że filmy się nie ładowały, no ale jakaś poprawa nastąpiła. Po około 2 tygodniach przy telefonach od Różowej zamiast połączeń zacząłem dostawać SMSy "ktoś dzwonił >>minutę temu<<" - tyle że w tym czasie mój telefon był włączony i z nikim nie rozmawiałem, a kiedy oddzwaniałem wszystko było git. Podobna sytuacja z każdym innym połączeniem wykonanym z tego telefonu - co połączenie, to w słuchawce "Abonent jest czasowo niedostępny", zrzucenie połączenia, a odbiorca dostaje smsa, że ktoś dzwonił - CO ZA PRZYPADEK... Połączyłem kropki i zacząłem dzwonić na 4 różne numery osób, które akurat były z nami w jednym pomieszczeniu - wszyscy zajęci xD Oddzwanianie - działa. Może skoro są problemy z WiFi i LTE to coś z internetem?
W ten sposób dotarłem do miejsca, w którym wyłączyłem VoLTE, a wszystkie 4 numery nagle zaczęły być dostępne. Szybka decyzja, szukam dowodu zakupu, zrzucaj dane z telefonu, robimy factory reset i zanoszę dziadostwo do reklamacji, w końcu jeszcze obowiązuje, to niech naprawiają. Na drugi dzień w sklepie RTV Euro AGD zgłosiłem reklamacje na niestabilne i słabe połączenia WIFI/LTE oraz problemy z działaniem VoLTE i czekamy. Półtora tygodnia później otrzymuje sprzęt z serwisu z informacją, że naprawa polegała na aktualizacji oprogramowanie ("naprawa" xD), wszystko działa, a jak nie działają połączenia po VoLTE to je sobie wyłącz (dorzucam zdjęcie z pierwszej reklamacji ;) ).
Nie powiem, zagotowałem się, włączać telefonu nawet nie musiałem bo wysłali go włączonego, więc po prostu połączyłem się ze swoim WiFi i odpaliłem speedtest. 50mbit w dół z 300mbit łącza. No dobra, może tak WIFI ogarnia, powiecie - akurat sam mam Redmi Note 10S, to sprawdzam jak to wygląda u mnie - ponad 300mbit w dół... Czyli router ogarnia. Nagrałem panom/paniom z serwisu filmik z porównaniem, jak WIFI działa na Redmi Note 10, HTC A9S (wyciągnięty z szuflady zastępczak z 2016 roku, wtedy kosztował 400zł...) oraz Redmi Note 10S. Filmik wrzuciłem jako prywatny na youtube, link dorzucony do zgłoszenia reklamacyjnego, a jego publiczną wersje macie tutaj: https://youtu.be/EMFH6tqj6xo
Druga reklamacja odrzucona, podobnie jak w pierwszej serwis ccsonline.pl twierdzi że wszystko jest malina, a VoLTE mogę sobie wyłączyć. Nie rozpisując się za mocno, odesłałem telefon trzeci raz, tym razem z tytułu rękojmi - ponownie odrzucona, zero zmian, rękojmią zajął się oczywiście ten sam serwis...
Dlaczego w ogóle się uczepiłem tego WiFi? Bo mogę je udowodnić. O ile trudno jest mi w łatwy sposób pokazać, że telefon po dwóch tygodniach i w losowych momentach nie chce dzwonić, o tyle uruchomienie speedtestu i nagranie filmu z porównaniem na telefonie tej samej oraz niższej klasy jest bardzo łatwe. A dlaczego 50mbit nie jest git? Otóż zarówno Redmi Note 10 jak i Redmi Note 10S jest wyposażony w procesory obsługujące WiFi w standardzie 802.11ac, a standard mówi jasno jakie prędkości powinny osiągać urządzenia w tym standardzie - w przypadku 802.11ac jest to od 422 do 6933Mbit (przy czym u mnie wyjdzie tylko 300, bo na tyle pozwala łącze) - reklamowany smartfon jest daleko w tyle do standardu, w związku z czym uważam, że mój dowód na niesprawność urządzenia jest co najmniej bardzo dobry, tym bardziej że porównany z innym telefonem, tego samego producenta i tej samej klasy. Nawet 5 lat młodszy HTC obsługujący jedynie 802.11n (tu minimum to 72Mbit) przebił reklamowanego Note'a.
Źródło dla norm standardu: https://en.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.11#Generations
Każda z reklamacji sumarycznie trwała tydzień-półtora, jak widać na zdjęciu "naprawa" w serwisie zajęła 1 dzień. Nie mam zamiaru odpuścić, w poniedziałek wybieram się do RPK. Jeśli ktoś rozwiązał podobny temat i ma jakieś protipy, chętnie się zapoznam, Różowa dostała nowy telefon, nie hamuje mnie już argument braku telefonu ;)
Podsumowując, serdecznie nie polecam ccsonline, xiaomi już nie lepsze, a Euro nie przeszkadza, ale też niespecjalnie pomaga w całej sprawie.
źródło: ccs
PobierzCo zrobić? Skoro możesz udowodnić problem z WiFi to zapłać za opinię rzeczoznawcy i potem jeszcze raz rękojmia z jasnym dowodem oraz żądaniem wydania nowego telefonu lub zwrotu kasy. Pamiętaj, że żądanie musi być jedno. Nie można dawać alternatywy.
Do tego nie podawaj w kolejnej rękojmi maila czy
Zapłaci za nią sprzedawca https://prokonsumencki.pl/reklamacja-towaru-2/opinia-rzeczoznawcy-zlecona-przez-kupujacego-kto-ponosi-koszty/
PS. Co to za czary, że masz w jednym wpisie obraz i wideo? (ꖘ⏏ꖘ)
To jest problem ogólnie smartphone z firm typu Xiaomi, poco czy inne redmi. Działa to jako tako przez pół roku, a potem po aktualizacjach (albo i nie) się sypie. Zero optymalizacji, zero bezpieczeństwa.
Ja tak zrobiłem na Redmi 9T i nowe życie. Wszystko zaczęło działać po ludzku.
Masz tu dla porownania bieda-motorole
źródło: Screenshot_20230307-123238
Pobierz@pytanie1 niestety łącze mam 300, więc nie byłem w stanie sprawdzić ile wyżej pójdzie
@F_Ogot to nie pierwszy xiaomi w moich rękach, ogólnie poza reklamami narzekać nigdy nie mogłem, a i one jakoś mnie specjalnie nie męczą, tu uważam że jest bardziej problem serwisu, ew. Współpracy serwis-producent, bo to że rzeczy się psują jest normalne, kwestia podejścia do usunięcia wad
Było to przebarwienie na ekranie którego nie trudno było zauważyć. Telefon ten reklamowany był przez producenta jako mający ekran