Wpis z mikrobloga

Ostrzegam każdego przed korzystaniem z ZEN. Miałem sytuację, że na stronie której płaciłem kartą była jakaś awaria (zdarza się, trudno) no i wysłali mi zwrot środków. I tu zaczyna się problem. Mija 8 dni, zwrotu nikt nie widzial. Spytalem na chacie u nich, kiedy mogę spodziewać się zwrotu, dostałem informację, że 34 dni muszę czekać (XD) i że mogę przyspieszyć ten proces, jeżeli dostarczę im dowody na to, że zwrot został wysłany. Oczywiście wysłałem odpowiednie dowody, dostałem wiadomość zwrotną, że zwrotu nie da się przyspieszyć i że mam czekać tym razem do 10 dni roboczych. Napisałem ponownie na chacie zen z pytaniem czemu zostałem wprowadzony w błąd, to znowu dostałem informację że na zwrot mam czekać 34 dni i mogę ten proces przyspieszyć wysyłając dowody na to, że zwrot został wysłany. Napisałem ponownie na maila i teraz mnie prosza o wysłanie kolejny raz tego samego, jakby nie widzieli poprzednich maili i na razie cisza. Wspaniała firma, w której cały support nie wie w jakim terminie są zwracane pieniądze i każdy ma inne wersje.

Pani A. i Pani K. z supportu chyba do konca same nie wiedzą co tam robią.

Dla porównania - support revolut pomógł mi wielokrotnie od ręki (chociażby jak nie dostałem jakiegoś cashbacku) i jeszcze mi dali premium za darmo ( ͡º ͜ʖ͡º)

#zen #revolut #fintech #oszukujo #scam
  • 2
  • Odpowiedz
@Daddy2137: ctrl + c → ctrl + v → następny
Taka praca.

Spróbuj wysłać zgłoszenie kompletne już od samego początku, ale też pisz zwięźle, żeby chciało im się to czytać.
  • Odpowiedz