Wpis z mikrobloga

Potrzebuję pomocy w celu prawdopodobnej zmiany hostingu.
Jest postawiona strona www na home.pl wraz z usługą serwera pocztowego z domeną.
czyli strona ma adres www.XXX.pl, a mail to YYY@XXX.pl
(Wybaczcie, że tak tłumaczę, ale to kompletnie nie moja bajka)

Na home.pl ceny były fajne przez pierwszy rok i na start, a teraz domena + poczta kosztują mnie prawie 546,00 zł netto/rok.
Czy to normalna cena czy szukać czegoś tańszego? Jak wygląda zmiana? Jakaś cesja, migracja?

Dzięki za pomoc i doradztwo, bo jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę.

#hostingwww #hosting #it #stronywww
Loft22 - Potrzebuję pomocy w celu prawdopodobnej zmiany hostingu.
Jest postawiona str...

źródło: canvas

Pobierz
  • 24
@Loft22:
Cześć, zapoznaj się z naszą ofertą https://hostido.pl/polecam/WYKOP

Normalne stawki, wszystko jasne na początku a nie przy przedłużeniu ;) Do tego najtańsze przedłużenia domen .pl (i nie tylko) wśród firm hostingowych.
PS. Migrujemy bezpłatnie od obecnego dostawcy.
PS 2. Wybierając ofertę sprawdź dokładnie na jakich dyskach jest hosting i jakie parametry bezpieczeństwa oferuje, czy nie są ukryte na stronie.

Z linkiem wyżej lub kodem WYKOP dodatkowy rabat 20% w pierwszym roku.
@Loft22: nie znam tego hostingu powyzej, ale jak nie jestes w temacie to przedstawiona oferta wydaje sie rozsadna. Przeniesienie za darmo to uczciwa cena ( ͡º ͜ʖ͡º)

A w home to standardowo, najpierw ma byc mega tanio, zeby pozniej bylo mega drogo. Licza ze ludzie zostana ze wzgledu na problemy z przeniesieniem strony.
@Loft22: Sprawdź koniecznie naszą ofertę na sohost®
Możesz odezwać się u nas czacie i doradzimy Ci jaki pakiet wybrać.
A z kodem WYKOP hosting 30% taniej, a migracja jest w cenie hostingu.
@Loft22: Uciekaj czym prędzej, tym bardziej jeśli spojrzysz na cenę odnowienia domeny( ͡° ͜ʖ ͡°)
Polecam seohost.pl gdzie sam mam, ogarniesz wszystko za lekko ponad stówkę na rok. Jak do nich napiszesz to za darmoszkę przeniosą Ci stronę i pocztę do siebie.