Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
PucziMMA +12
tl;dr
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Metropolitarnie to wygląda. Stąd się właśnie wzięło pojęcie estakady na Filaretów. Nie ma szans aby to powstało, ale wrzucam jako ciekawostkę. Dlatego jest tyle miejsca między os. Piastowskim a Głęboką oraz np. na Sowińskiego między ulicą a parkiem. Tłumaczy to powód rezygnacji z przedłużenia Sowińskiego do Zana, bo wtedy trzeba zbudować rondo z Głęboką.
#lublin
pytanie czemu to nie doszło do skutku
@LubieSzaszylkiZLublina dokładnie tego nie widać, ale wyprostują Filaretów i będzie jedno skrzyżowanie filaretów/Sowińskiego/Głęboka.
Przedłużenie Sowińskiego do Zana odrzucone. Tzn nie jest planowane. Najlepsze jest to, że wybudowali blok tak jakby ulica miała powstać.
Ja to bym widział
Według mnie to skrzyżowanie jaki odrzucone przedłużenie Sowińskiego do Zana byłoby strzałem w dziesiątkę.
1) poszerzenia Głębokiej
2) faktycznie wyprostowania Filaretów
3) poszerzeniem Nadbystrzyckiej przy Polibudzie.
Głęboka i Nadbystrzycka i tak wymagają remontu. Coś wiesz na ten temat?
Na planie z 1975 roki (i na kilku wcześniejszych) wygląda to tak:
Ponieważ po otwarciu Mazowieckiego oraz wiaduktu na Solidarności, szybciej jest dojechać z Czechowa na Czuby dookoła.
Dzięki temu też zmniejszyły się korki na Sowińskiego i Filaretów (to już nie te korki co 5-10 lat temu).
@ondraszek: zabrakło pieniędzy (dotacja z UE nie wystarczyła by) na remont Sowińskiego na odcinku od Racławickich do Głębokiej.. Dlatego miasto zrezygnowało z remontu Sowińskiego.
Osobiście uważam, że bardzo dobrze.
takie moje prywatne zdanie.
co do Sowińskiego, przejazd w stronę głębokiej jest łatwiejszy niż w stronę Poniatowskiego, takie moje odczucie
poszerzenie nie jest potrzebne? może jest, biorąc dofinansowanie trzeba zbudować bus pas i sygnalizację świetlna na skrzyżowaniu z Radziszewskiego oraz ścieżki rowerowe. Do tego warto zbudować druga kładkę i wyłączyć
Z kolei dobudowanie buspasów na Sowińskiego nic nie zmieni (pod kątem kierowców osobówek).
Żeby coś zmieniło trzeba by dodać po 2 pasy z każdej strony (jeden buspas i jeden zwykły). Wówczas ze śródmiejskiej ulicy zrobilibyśmy drugą Aleję Tysiąclecia (na szerokość).
Jedyne sensowne rozwiązanie, które już kilka lat temu
Dlatego Miasto powinno wymienić "dywanik" (nawierzchnię) na Sowińskiego (z własnych środków), i będzie spokój na następne 10 lat. Będzie taniej niż przebudowa/rozbudowa, i równiej (niż obecnie).
Dziwi cię, że w godzinach szczytu lepiej jechał na około na czuby? Sowińskiego to wąskie gardło, dorobienie buspasów juz usprawni ruch, bo dużo aut skręca w Radziszewskiego.
Z Nadbystrzycką to nierealne wiem.
Najpilniejsze drogi na południu to przedłużenie Zana do LL80 (potem do
Pod Sowińskiego i innymi w okolicy jest bruk z kamieni rzecznych, frezu i nowej ścieralnej raczej się nie zrobi ;)
Swoją drogą ktoś mi kiedyś mówił, że gdyby kopali głębiej na Racławickich to by mogli nawet czołg wykopać xd
Także tego...
Jeszcze jedno: buspasy (na Sowińskiego) nic nie usprawnią (pod katem osobówek), gdyż podczas popołudniowych korków znacznie więcej aut wyjeżdża z Radziszewskiego (i przyległych uliczek/parkingów), niż skręca tam z Sowińskiego.
Co powoduje zwiększony ruch (a tym samym zatory/korki) na Sowińskiego.
Do