Wpis z mikrobloga

  • 1
RimsWorld


@johny_johny: mnie tam by nie odrzucala grafika w wielu tytulach, szczegolnie jesli gra jest w zasadzie responsywna symulacja i liczy sie bardziej reprezentacja, responsywnosc i wydajnosc gry.
  • Odpowiedz
@NewBlueSky @johny_johny Ha! Zauwazylem ze grafika nie ma znaczenia. Bylem kiedys u kumpla i gral w Loop Hero, mowie mu ze straszne gowno, ze nie wyglada, ze po co w ogole cos takiego.
Bylo na promce za 10pln i wzialem, ani sie obejrzalem i zrobilem gre na 120% xD

Wiecie, wszystkie achivmenty, cala fabula, a i sekrety ogarnalem :D
  • Odpowiedz
  • 1
@piegu92: tez gralem, fajna gierka. Imo jestesmy w takim momencie, ze wszystkie duze studia robia giga bezpieczne kloce, roznice sie jakimis szczegolami, ale pod nimi sa te same nudne, bezpieczne i generyczne schematy. Wiec gry indie w ktorych czesto widac budzety (chociaz imo fajna konwencja 2d/pixel art jest lepsza niz generyczne 3d xD a nawet lepiej niz generyczne 3d typu skyrim, fallout 4, cp77 itd)
  • Odpowiedz