Wpis z mikrobloga

#inpost #kurier #paczkomat
15 lutego do paczkomatu odbiorczego dotarły 2 paczki które zamówiłem. Trafiły do multiskrytki. Przy próbie odbioru paczek okazało się, że skrytka jest uszkodzona i nie daje się otworzyć.
Dzwoniąc na infolinię poinstruowano mnie, żeby energicznie uderzać ( ͡º ͜ʖ͡º) w drzwiczki skrytki podczas gdy osoba po drugiej stronie słuchawki będzie uruchamiać mechanizm otwarcia. Nic to nie dało więc zostało wystawione zgłoszenie dla kuriera o przełożenie paczek do działającej skrytki. Ok, trudno - awarie się zdarzają.

16 luty: zero informacji ze strony inpostu. Po telefonie na infolinię dowiedziałem się, że kurierowi również nie udało się otworzyć skrytki i zostało wystawione zgłoszenie serwisowe, które powinno być zrealizowane do końca dnia dzisiejszego.

17 luty: brak informacji

18 luty: 4 dzień odkąd paczki trafiły do paczkomatu. Oczywiście dalej ich nie odebrałem. Pracownicy na infolinii nie są w stanie odpowiedzieć nawet na proste pytanie czy serwisanci pracują również w weekendy i kiedy paczki zostaną przełożone do działającej skrytki. Jedynie proszą o cierpliwość ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 3