Wpis z mikrobloga

#pcmasterrace (bo macie doświadcznie z kupowaniem sprzętu) #mediaexpert #rtveuroagd

Właśnie odebrałem kartę graficzną sprzedawaną jako nowa, przy wyjmowaniu z pudełka wypadły kwity podpisane przez poprzedniego kupującego o zwrocie towaru. Pierwszy raz się spotykam z taką sytuacją i nie wiem jak ją rozegrać. Folia na zewnątrz pudełka była zgrzana, ale taśmy od samego kartonu już były przecinane i folia ochronna na samej karcie nosi ślady otwierania. Czy takie zagrania sklepu są zgodne z prawem, czy mam się upominać o nową sztukę (która będzie pewnie też ze zwrotu). Kupione w Media Expert.
  • 10
@kloner11 Pewnie tak jak i poprzednikowi przysługuję ci zwrot bez podania przyczyny. Możesz też oddać i podać jako przyczynę niezgodność z opisem.
Te sklepy mają też serwisy internetowe i politykę zwrotów mają raczej wspólną bez znaczenia czy kupione na miejscu czy zdalnie a zdalnie wymusza to na nich prawo
@kloner11: idź i rób zadymę o nowa sztukę. Jak był zwrot to z jakiegoś powodu. Płacisz za nową kartę to żądaj nowej karty. Tym bardziej, że masz kwity i nikt ci nie wmówi, że coś wymyślasz.

Ja się już nadzialem na TV po zwrocie, a moi rodzice kilka lat temu na ekspres do kawy. Teraz już sprawdzam każdą folię, każdą taśmę klejąca i każdą pierdołę mogącą świadczyć, że towar był już
@ch1va5: Dlatego zawsze mnie śmieszy gdy ktoś pisze że zwrot do 14 dni szkodzi sklepom i w ogóle kupując i zwracając zabijamy biznesy xD Tymczasem sklepy mają ZERO skrupułów aby wysyłać klientowi używany towar.