Zakupiłem kartę graficzną w sklepie Media Expert dokładnie POWERCOLOR Radeon RX 6700XT Hellhound 12GB.
Paczka dotarła do mnie kurierem w kartonie oznaczonym logiem Media Expert, w środku było opakowanie z kartą, które było zafoliowane, pierwsze wzbudzenie podejrzeń pojawiło się, gdy zauważyłem przecięte przezroczyste taśmy którymi było zaklejone pudełko- czyli pudełko było otwierane (ale w jaki sposób jeżeli folia na zewnątrz była nie naruszona?). Wyjmując już samą kartę przeżyłem szok- w środku znalazłem dokument dotyczący zwrotu produktu w sklepie w Bytomiu.
Na infolinii Media Expert kazano mi złożyć reklamacje przez internet, tak też zrobiłem- screen z odpowiedzią zamieszczam.
Z poprzednim nabywcą skontaktowałem się przez Facebooka (pozdrawiam Pana Kamila, bardzo miły człowiek) chciałem się dowiedzieć jaki był powód zwrotu, a dodatkowo poinformować , że taka sytuacja ma miejsce.
Czy sądzicie, że odpowiedzią na pytanie z tytułu artykułu jest "tak"? Dodatkowo odpowiedź na reklamację jest już drugą próbą wprowadzenia mnie w błąd?
Komentarze (186)
najlepsze
@Pan_dziwny: Jeśli pudełko z produktem nie było otwierane bo są oryginalne plomby w stanie nienaruszonym, to spoko. Jeśli ktoś kupił GPU, zamontował i stwierdził, że w tej sztuce wybitnie głośno cewki piszczą, to ta sztuka nie powinna być już sprzedawana jako nowa. Była zamontowana i użytkowana, po przecięciu plomb powinno być domniemanie tego,
@Drmscape2 z kartą może też rozmiar być nie teges. A sklep nie wie dlaczego zwrócono. Jako, że pewnie nie z reklamacji a zwykłego zwrotu internetowego, to pcha dalej.
Czy #mediaexpert nie zasluguje na kare w tym przypadku skoro miales dostep do danych Pana Kamila? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@JanImperator: w innym sklepie.
Nie baw się w reklamacje tylko rób zwrot bo zanim ci rozpatrzą reklamację to minie 14 dni, potem przyjdzie ci decyzja negatywna i zostaniesz z problemem.
Czyli oni otwierają oryginalne pudełko każdej karty, żeby fakturę włożyć ? To może niech dyrektor Media Expert na każdej karcie się jeszcze markerem podpisze. Albo jakaś emotke chociaż narysuje.
wygląda to mniej lub więcej tak -> https://www.youtube.com/watch?v=kFuwMFwCOXY
w zależności od tego jakimi urządzeniami dana firma dysponuje.
ja raczej spotykalem sie z takim rozwiazaniem:
https://www.youtube.com/watch?v=v8ZkZvdxt0Q :))
No ale jak ktos opanowal wersje naprawde manualna z opalarka, to szacun :))
Coś za coś
A teraz minusujcie hipokryci, którzy zwracają produkty i oczekują, że sklep będzie potem obniżał ich ceny.
@SmakoszKotow: no jeśli nic im nie dolega to czemu nie? Przykład: rodzic kupił dziecku w e-sklepie buty, przymierzył, nie zbrudził, nie obtarł ale nie pasują, odsyła sklepowi (zwrot), sklep sprawdza że są OK i wystawia znów do sprzedaży, klientowi zwraca kasę.
Tak to ustalił ustawodawca, daje to przywileje przede wszystkim konsumentowi.
Jeśli nazywasz przedsiębiorców januszami, to dla twojej informacji: maly i sredni biznes generuje
To akurat bardzo ważna informacja by móc ocenić czy zostałeś wydymany czy może niesłusznie robisz aferę.