Wpis z mikrobloga

To jest koniec freaków. Nie ma już zadymiarzy, a teraz dodatkowo to jeszcze ugrzecznią, jak zacznie im się grunt pod nogami palić. Umówmy się, nikt nie chce oglądać dubieli i innych platfusów. Ktoś powie, że kilku wykopków to jest promil oglądalności, ale nie. Na tagu rozkręcają się wszystkie akcje, które potem commentary pieski sprzedają średnio ogarniętym widzom tych gal, przez co zwiększa się zasięg i zainteresowanie. Bez zainteresowania na tagu te gale ostro zjadą ze sprzedażą. Właśnie dlatego większość uczestników, zwyrole i boxdele czytają tag, rozumieją że tak właśnie jest i jest to potwierdzenie tego co mówię.
#famemma
  • 13
  • Odpowiedz
  • 36
@Szakalio: no popatrz, a ja jestem programistą i to oglądam, oni nawet tego nie sprawdzają. Dla ciebie to gówno i musiałeś się dowartościować, że jesteś ponad tym i nie interesuje cię taka rozrywka dla plebsu. U takich ludzi panuje przświadczenie, że lekarze, prawnicy itd. to nadludzie i dla nich rozrywka to #!$%@? tylko opera, filharmonia i teatr XD
  • Odpowiedz
  • 1
@produktdotestow: takie, że typ dał do zrozumienia, jakoby patogale oglądała gawiedź z podstawówki, a nie jest to prawdą. Oczywiście również postrzega wyżej wymienioną gawiedź jako ludzi gorszych niż on sam, który to nie ogląda takiego gówna. Jakby był człowiekiem inteligentnym, to najzwyczajniej by zignorował ten wpis, bo raczej nie czuje psychicznego przymusu odpisywania na wszystko wszystkim. Po to są tagi, żeby dyskutować w gronie zainteresowanym danym tematem. Jak widać po plusach,
  • Odpowiedz
@Thiocomaster: z wykopu korzystają tacy debile że nawet naprawienie czarnolisto i tagów nic nie pomoże. Oni tylko szukają możliwości żeby ci napisać że Twoja rozrywka to patola a potem piszą na tagu rolnik szuka żona czy love island. Wielcy myślicie i filozofowie xD Też jestem programistą i oglądam sobie w necie to co mnie interesuje, podobnie jak reszta normalnych
  • Odpowiedz
  • 1