@Samsung_Polska napisałbym do was na priv ale właśnie zobaczyłem, że jestem u was na czarno.
Więc piszę tu. Kupiłem Samsunga m12 w Neonet w Sierpniu. Telefon ma problem z płynnością działania. W randomowych momentach przycina się tak, że nie da się przewijac list, nie da się cofnąć, itd. Innymi słowy korzystanie z niego jest niemożliwe. Od zakupu leży nieużywany.
Przywrócenie ustawień fabrycznych nie przynosi efektu. Telefon odesłany był dwa razy do serwisu. Niestety w serwisie nie potrafią nic z tym zrobić.
@reaper6161: Zachęcamy do kontaktu z naszym działem reklamacji: http://spr.ly/6001MZCaF, nasi specjaliści przyjrzą się bliżej Twojej sprawie i postarają się pomóc.
Więc piszę tu. Kupiłem Samsunga m12 w Neonet w Sierpniu. Telefon ma problem z płynnością działania. W randomowych momentach przycina się tak, że nie da się przewijac list, nie da się cofnąć, itd. Innymi słowy korzystanie z niego jest niemożliwe. Od zakupu leży nieużywany.
Przywrócenie ustawień fabrycznych nie przynosi efektu.
Telefon odesłany był dwa razy do serwisu. Niestety w serwisie nie potrafią nic z tym zrobić.
Proszę o pomoc.
z poważaniem, niezadowolony klient ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#samsung #telefony #smartfony #serwis #elektronika