Aktywne Wpisy

kekd +420
Wujekzchaty +445
#diy #majsterkowanie #pixelart #stolarstwo
Check engine z Opla Vectry 1996r
3D Pixelart identyfikujący się niedawno jako stara paleta. Praca czysto recyklingowa.
I teraz pytanie: Hit czy kit?
Check engine z Opla Vectry 1996r
3D Pixelart identyfikujący się niedawno jako stara paleta. Praca czysto recyklingowa.
I teraz pytanie: Hit czy kit?
źródło: temp_file2223092143137499540
Pobierz




![[ENG] Strona ujawnia przemilczane fakty o Żydach i historii XX wieku](https://wykop.pl/cdn/c3397993/fa89200f119cc1b41d0a238ad57c28a8b18ffadd4fbdffbd6c89cef85c8da22f,q80.jpg)
Pomysł mam taki żeby wyjść na zewnątrz, chwycić ten radiator szczypcami i nagrzać palnikiem na kartusze. Wydaje mi się że to coś spłynie (ewentualnie pomogę małym imbusem). Dobry pomysł czy wywalić i nie wdychać tego ścierwa?
P.S.
Te białe jakby nitki na brązowym osadzie to kawałek ręcznika papierowego, chciałem tą ciecz usunąć z jeszcze gorącego radiatora.
źródło: ZapchanyHotend
Pobierz@RobBobb: tam wewnątrz miałeś zapewne rurkę ptfe (teflon). Pewnie się zrobił clog albo za słabe chłodzenie, i się wszystko stopiło razem - i teflon i filament i jeszcze jakiś syf. Niby to wygrzać wytopić
rurka PTFE powinna iść przez całą długość - aż oprze się na końcu o samą dysze w głowicy. Całe źródło zatorów jest tutaj - jeśli miedzy dyszą a rurką powstaje szpara i odkłada się tam filament. .
jes technika składania "wsadź ile wlezie a potem odetnij równo z czołem metalowej rurki" , a potem skrecaś to z blokiem i dysza, a est też taka że najpierw składasz hotend a rurkę