Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert Czy z Wami nic się nie da normalnie załatwić, tylko trzeba podnosić lament w internetach? Skąd Wy macie tych techników, to ja nie wiem, ale w piątek zgłosiłem awarię neostrady, nikt się nie zainteresował, a dziś konsultant poinformował mnie, że usterka będzie usunięta do 5 lutego(sic!). CZY WY JESTEŚCIE POWAŻNI? #orange #internet #slabyinternet #najgorszyisp #zerwijumowe #niekompetencja
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

to, że zlokalizowanie i naprawa takiej usterki może potrwać, to że czasem prowadzone inwestycje w miescie (budowa dróg, mostów, ulic) uszkadzają infrastrukturę Orange Polska. To że mamy taki klimat... powodów może być wiele.
  • Odpowiedz
jak już napisałem wyżej... powodów może być wiele, może sąsiad jest podpięty do innej centralki? tego nie wiesz. Za każdy dzień przerwy przysługuje ci 1/30 zwrotu abonamentu, uszkodzenie powyżej 30 dni, możesz rozwiązać umowę. Niestety tak już jest, więc warto się czasem zaopatrzyć w internet mobilny.
  • Odpowiedz
@komoorki: Wlasnie korzystam z internetu mobilnego, ale fakt jest taki, że technicy w moim mieście olewają sobie na maksa. Jakiś czas temu pisałem o tym na wypoku. Doprosiłem się kompetentnego technika dopiero po jakimś roku ciągłego zgłaszania usterek. Okazało się wtedy, że wystarczy wymienić kawałek kabla, od słupa do mojego domu.
  • Odpowiedz
@komoorki: Poza tym od piątku do dziś nie raczyli się ze mną skontaktować, żeby mnie poinformować o tym, jak długo zajmie naprawa usterki. Dopiero jak do nich zadzwoniłem, to się dowiedziałem. A niby mają 48h.
  • Odpowiedz
@Jadzia: no ja tu troche tez bronie operatora, poniewaz dajmy na to ze orange wymieni ci ten kabel, pokryja inwestycje, a tu taka netia bedzie mogla swiadczyc uslugi na tym kablu ;]
  • Odpowiedz
@komoorki: Tylko że jak ja z nimi zawieram umowę, to oni są zobowiązani żeby dostarczyć mi te usługi, za które płacę. Co mnie obchodzi, ile ich to kosztuje.
  • Odpowiedz
@Jadzia: prześlij do nas zgłoszenie przez formularz pomocy dostępny na portalach społecznościowych na profilu Orange Polska. Zainterweniuje w Twojej sprawie i sprawdzę, co jest przyczyną problemu. W miarę możliwości postaram się przyspieszyć sprawę.
  • Odpowiedz