@karix98 ja cos czuje ze by to s---------i na maksa i by glowna postacia byla czarna lesbijka, ktora okresla sie jako kwiat lotosu. Wielka kupa gowna cos czuje by byla
@Xolan: co w tym dziwnego, pamiętam i diablo2 które jest jeszcze starsze a raczej po prostu znam, ojciec mi zaszczepił zajawke do gier i znam wszystko praktycznie z tych większych tytułów, nowe, stare, bez wyjątku
@baNicja: to pierwsze znam ale nie bardzo uznaje to za gry szczerze XD, z 2000 to znam diablo2, thps2,tomb raider,deus ex, ja to bardziej rok 2004-2005
@hekktik: To nie kłóci z moimi słowami o tym, że nie wydali żadnej słabej gry ( ͡°͜ʖ͡°)
Zresztą Metacritic ich gier pokazuje, że ludziom się podobały (średnia powyżej 80 punktów) Moim zdaniem ich gry miałyby jeszcze lepszy i szerszy odbiór gdyby były bardziej przyziemne jak Max, a nie tak surrealistyczne jak Control czy Quantum Break gdzie ludzie otwarcie mówili, że grali dla gameplayu, bo
@Beeercik: nie chodzi o setting tylko o poziom. ludzie nie maja problemow z fabula w mass effect bioshock czy metro xdd
control przelazlem nie wiem po co, bo i story bylo srednie i slabo poprowadzone (namieszane na sile) a i gameplayowo skonczylo sie gdzies tak w polowie gry.
widac ze dizajnersko to sie zatrzymali wlasnie w latach ~2000, daje to taki retro feeling ktory sie juz srednio starzeje, zwlaszcza jak
@hekktik: No nie wiem, mi się właśnie podoba to jak u Remedy wyglądały lokacje, ciężko mi powiedzieć czego miałoby im brakować względem innych gier tego typu. No chyba, że chodzi o sterylność, no ale ona wynikała z uniwersum takiego QB czy Control
#gry #ps5 #pc #remake
Wielka kupa gowna cos czuje by byla
@karix98: RTSów za gry nie uznajesz?
@Xolan: Remake jest już w produkcji jak co ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@karix98: Remedy nie wydało słabej gry, więc dowiozą i tym razem, będzie wyglądać lepiej moim zdaniem
@Beeercik: xdd, wlasciwie ich najlepsza gra to jedynka maxa, im dalej tym juz co najwyzej poprawnie (control) albo przecietnie (quantum break)
Zresztą Metacritic ich gier pokazuje, że ludziom się podobały (średnia powyżej 80 punktów)
Moim zdaniem ich gry miałyby jeszcze lepszy i szerszy odbiór gdyby były bardziej przyziemne jak Max, a nie tak surrealistyczne jak Control czy Quantum Break gdzie ludzie otwarcie mówili, że grali dla gameplayu, bo
control przelazlem nie wiem po co, bo i story bylo srednie i slabo poprowadzone (namieszane na sile) a i gameplayowo skonczylo sie gdzies tak w polowie gry.
widac ze dizajnersko to sie zatrzymali wlasnie w latach ~2000, daje to taki retro feeling ktory sie juz srednio starzeje, zwlaszcza jak
No chyba, że chodzi o sterylność, no ale ona wynikała z uniwersum takiego QB czy Control