Wpis z mikrobloga

Popatrz na kałużę obok kota, o wiele lepsza niż rozmazana plama, jakie są w Cyberbugu


@ZlodziejBilonownic: nie wiem na jakim sprzęcie grasz, ale jak dla mnie to odbicia otoczenia to nie są rozmazane plamy... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
pablo397 - > Popatrz na kałużę obok kota, o wiele lepsza niż rozmazana plama, jakie s...
  • Odpowiedz
Starsze gry w ogóle nie miały odbić, tylko miały zbudowany "odbity świat" pod szklaną podłogą. Różnica jest taka, że to nie działa przy zmiennym oświetleniu, przeważnie nie łapie ruchomych obiektów i nigdy przenigdy nie pokaże odbicia innego odbicia.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@deletenomads: okej, może i jest to skrin z gry - ale powiedz mi czy tak wygląda normalna rozgrywka? No nie, musiałeś ustawić kamerę i dać mocne powiększenie, żeby ten RT było w ogóle widać. A mój skrin ze Stray jest z rzeczywistego fragmentu rozgrywki - steruję sobie bohaterem, w tym przypadku kotem i klikam print screena, elo. A fenomen tkwi w tym, że Stray nie ma Ray Tracingu, nie wymaga
  • Odpowiedz
@ZlodziejBilonownic: Nie ma problemu z odbiciami w CP77. W takim Stray ładne odbicia są wyeksponowane bo to mniejsza gra, a więc twórcy mają większą kontrolę nad tym co gracz zobaczy. W CP77 jest pewnie dużo więcej przykładów ładnych odbić, ale nigdy ich nie zobaczysz, bo np. pójdziesz tam w dzień, albo akurat nigdy tam nie będziesz w czasie deszczu.
  • Odpowiedz