Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Sam nie wierze, ze tu pytam o pomoc, ale czuje ze nie umiem sie normalnie zachowac xD Jestem tym slynnym #programista15k (w sumie to czasem wiecej a czasem mniej, zyje na kontraktach). Od dwoch lat mam dziewczyne, jestesmy szczesliwi, czasem jakies spiny, ale ogolnie bym powiedzial dobry zwiazek. Ona skończyla prawo (HE HE), ale nie robila zadnej aplikacji siedzi w korpo w dziale prawnym zarabia na trzy razy mniej ode mnie. I trzy miesiace temu powiedziala, ze ma tego dosc, ze chce wspolny cel (zbudowanie domu) i chce tez do niego dążyć i chce zostac programista. NO SPOKO. No i spoko postanowilem raz w tygodniu dawac jej lekcje. W miedzy czasie jej kolezanka stwierdzila ze tez by chciala (kolezanka po uwaga TURYSTYCE, ktora pracuje w recepcji). No i tych lekcji bylo lacznie 10, bo swieta, perypetii tez bylo kilka dziwnych, bo ta kolezanka zobowiazala sie ze bedzie w zamian pilnowac mojego psa jak wyjedziemy i #!$%@? zrobiła, ale to na inna w ogole historie. DO RZECZY: moja dziewczyna tego totalnie nie kuma. Naprawde. Pomysły ma tak idiotyczne, myslenie tak nie logiczne, tak abstrakcyjne i niemozliwe do zrealizowania, ze nie wiem co mam z tym zrobic. Z drugiej strony ta jej kolezanka radzi sobie zaskakujaco dobrze, co chwila sie nie skupia na tym co mowie i np. kreci tiktoka xD jprdl serio mam wtedy ochote ja #!$%@?, ale potem normalnie wie co zrobic i ogarnia. Za to moja dziewczyna siedzi wpatrzona w swojego maka moj ekran- rzucony rzutnikiem na sciane i nie wie co sie dzieje. (Dla wtajemniczonych, jestem fullstackiem, ale zaczelem z nimi od fronta js, html+css i robily przez ten czas stronke typu blog, pozniej kalkulator- ja tak zaczynalem). Ta stronka to jeszcze. Ale ten kalkulator? Jak sie zaczely takie problemy jak ze kalkulator oba operatory zapamietuje jak sie je kliknie, a powinien jeden, to ona totalnie nie rozumiala dlaczego, musiala sobie brac fizyczny kalkulator i na niego klikac zeby w ogole rozumiec co sie dzie