Reklamacje w Leroy Merlin to jakiś żart. Po około 1.5 roku użytkowania z dwoje drzwi łazienkowych mają podobne uszkodzenia. Schodzi z nich okleina u góry. Z jednej ościeżnicy również schodzi okleina. Wrzucam zdjęcia uszkodzeń.
Odpowiedź Leroy Merlin
W odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne dotyczące ościeżnicy i skrzydła drzwiowego firmy Classen, a także na podstawie przesłanych zdjęć zabezpieczenia, które nie powodują uszkodzenia fabrycznego stolarki. Przyczyną pochodzenia jest: - nieprawidłowa ochrona i oficjalny ościeżnicy i skrzydła drzwiowego. Zasady prawidłowej ochrony i ochrony ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wynikają z ogólnych warunków ochrony elementów drewnianych i drewnopochodnych. Wyroby drewniane lub wykonane z materiałów drewnopodobnych należy czyścić odpowiednie parametry do mebli lub lekko wilgotną szmatką. Drzwi wewnętrzne i wewnątrzlokalowe oraz ościeżnice nie mogą być kontrolowane na zasadzie kontaktu z wodą. W związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym, które zostało uznane za niezasadne.
@lichwiarz: żeby ci pokazali w instrukcji obsługi jaka wilgoć może panować w pomieszczeniu. Powiem Ci tak - jakieś 2 miesiące temu chcieli mi zrobić podobny numer z szafką łazienkową, która też się zaczęła rozłazić. Jak mnie w końcu w------i to zrobiłem im taką aferę, że dostałem zwrot hajsu a ta r-------a szafka u mnie została. Muszę ją w końcu wymienić XD
Nie odpuszczaj, w dziale reklamacji pracują tam idioci. Z
@ItsyBitsyPajonk: Mam dwie szafki z OBI. Front napuchły. Jedną zgłosiłem już kilka miesięcy temu i nie było problemu z reklamacją. Dostałem nowy front.
Odpowiedź Leroy Merlin
Co im odpisać?
#gwarancja #rekojmia #prawokonsumenckie
Nie odpuszczaj, w dziale reklamacji pracują tam idioci. Z
Leroy Merlin w Gdańsku.