Aktywne Wpisy
oldsox +4
Witam
Powoli zbliza sie czas pozgenac sie ze swoim 23 letnim seatem leonem. Szukam wiec samochodu. Moze ktos cos doradzi by nie siedze w temacie motoryzacji. Kwota to do 100 tysi
Sytuacja:
Roczny przebieg 5 000 km( praca zdalna )
Rodzina 4 osoby
Wymagania:
Bezwaryjny albo chociaz prosty w obsludze naprawie
Na długie lata bo dla mnie to tylko konieczny wydatek
Nie suv( na samo miasto bez sensu)
Benzyna ( j.w)
Troche
Powoli zbliza sie czas pozgenac sie ze swoim 23 letnim seatem leonem. Szukam wiec samochodu. Moze ktos cos doradzi by nie siedze w temacie motoryzacji. Kwota to do 100 tysi
Sytuacja:
Roczny przebieg 5 000 km( praca zdalna )
Rodzina 4 osoby
Wymagania:
Bezwaryjny albo chociaz prosty w obsludze naprawie
Na długie lata bo dla mnie to tylko konieczny wydatek
Nie suv( na samo miasto bez sensu)
Benzyna ( j.w)
Troche
xiv7 +99
Muszę prawdopodobnie wymienić reduktor LPG (opis objawów poniżej), a nie wiem jak go dobrać. Instalacja zakładana koło 2007 roku na częściach AG. Sterownik JZ-2005, ale z firmwarem z 2009 roku, więc międzymordzie CCY nie może się skomunikować (dostępny software od AG jest najwyżej do rocznika 2008, CCY umywa ręce). Według papierów wmontowany był P-250, ale co teraz tam jest trudno stwierdzić. Reduktor wisi na ścianie grodziowej, od widocznej strony nie widać oznaczeń. Sklep AG nawet nie raczył odpowiedzieć na prośbę o dobranie czegoś z obecnej oferty.
Silnik Z22SE (147 KM)
Reduktor ma dwa króćce od wody, na pewno dochodzi podciśnienie, elektrozawór z filtrem jest zamontowany obok.
Jaki reduktor będzie wystarczający do tego silnika?
Objawy:
#lpg #naprawasamochodow #diy #samochody
jedz do serwisu.
Mam właśnie podciśnienie, ale na razie wciąż nie mogę sprawdzić na ECU jakie ktoś zrobił kiedyś nastawy. Popędzę AG żeby udostępnili soft, może to coś da.
@Msciwy_pterodaktyl: krótko i treściwie, tak lubię :3 Zatem zabieram się za szukanie i dorwę jeszcze soft, będzie pełnia szczęścia.
@Megawonsz_dziewienc: A pewnie sam zmieniasz butlę gazową przy kuchence bez odpowiednich uprawnień.
nie mam gazu z butli i nie, gazem ani prądem sie nie bawie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Drugi pomysł to sterownik, ale
przy wyborze reduktora interesuje cie srednica kazdego krocca, najwygodniej jak by była jak w starym (od plynu chlodzacego, od fazy cieklej i lotnej gazu, podcisnienia), czy filtr gazu fazy cieklej jest zintegrowany z reduktorem czy nie, wspomniany czujnik temperatury (gwint dobrze jak jest taki sam jak w reduktorze, opornosc czujnika zazwyczaj
Jutro cyknę zdjęcie. Pod samą maską jest wystarczająco miejsca, ale zamontowane jest na prawej kolumnie i blisko grodzi, więc nawet odkręcenie całości i ponowne przykręcenie wymaga cierpliwości.
Czy uda się kupić taki sam to nie wiem, ale w sumie jakby był jakiś nowy to byłoby fajne rozwiązanie :)
Na pewno marki AG, bo widać logo, ale lepszego zdjęcia nie dam rady zrobić bez wyciągania.
Nie za słaby on był na ten silnik? Tylko 3 KM przewidzianego zapasu
jakby brakowalo to acr01 250 KM (z tego co pamietam, mozna to porownac) ma wieksze srednice kolanek/kroccow - to sie da wymienic