Wpis z mikrobloga

Chciałbym tylko przypomnieć, że apteka DOZ całodobowa jest do zburzenia a wszyscy pracownicy powinni być szkalowani na każdym kroku za to, jakim są śmietnikiem ludzkim. Ta apteka to jest pier żart i nie wydadzą ci leku bo... wystawił ci ją lekarz z Wrocławia, twój specjalista ortopeda, od twoich schorzeń, gdyż masz wypisane zaświadczenie z poradni bólu, że masz codziennie brać dany lek, oxykodon, którego nie ma w aptekach i w żadnej hurtowni!!! oni posiadają 4 opakowania i ci nie sprzeda, bo jej się to nie podoba, ona chce mieć receptę z olsztyna XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD CH ŻE RECEPTA POPRAWNA, JEŻDŻĘ WSZĘDZIE Z NIMI OD ROKU, BO CAŁY CZAS NIE MA TEGO LEKU W APTEKACH, HURTOWNIACH, ZALICZYŁEM KĘTRZYN, BRANIEWO, ELBLĄG, OSTRÓDĘ, IŁAWĘ, DOBRE MIASTO, MORĄG, BISKUPIEC I PEWNIE O CZYMŚ DALEJ ZAPOMNIAŁEM, ZALICZYŁEM MASĘ APTEK, NIGDY ŻADNEGO PROBLEMU, ŻADNYCH PODEJRZEŃ, NAWET TERAZ WŁAŚNIE JADĘ DO DOBREGO MIASTA, BO MAJĄ OSTATNIĄ SZTUKĘ, ZARAZ ZAMYKAJĄ APTEKĘ, FARMACEUTKA WYŚMIAŁA TE FARMACEUTKI Z DOZU, MÓWIĄC, ŻE RECEPTA OK I JAKI PROBLEM, ŻE Z WROCŁAWIA RECEPTA??
??

NO, JAKI PROBLEM?!!! XDDDDDDD Przecież jak ludzie chorują na rzadkie choroby jak ja, to nierzadko mają specjalistów z drugiego końca Polski, gdyż tak mało jest właśnie magików od danych chorób, lol, więc może i być to recepta z #!$%@? dolnego, ma to wystawić i tyle, a nie mi jeszcze piz** drze ryj na całą aptekę i zaraz jakiś ulany wieloryb mi krzyczy, że mam wyjść z apteki, bo nie używamy telefonu, GDY CHCĘ WYJAŚNIĆ SPRAWĘ, WŁĄCZAJĄC W TO GOŚCIA Z INFOLINII, BY W TRÓJKĘ TO WYJAŚNIĆ XDDDDDD i te zmiany narracji pani magister słysząc moją rozmowę i jej zagotowanie xDDDDDDD jeśli ktoś z waszej rodziny tam pracuje lub z znajomych, to wstydźcie się za nich, napluł bym im w ryj