Wpis z mikrobloga

gram kilka lat z przerwami, jestem samoukiem. Lubię metal, hardrock, często zmieniam strój gitary (drop d,c). Od dzieciaka mam jedną gitarę. Jest to polski mensfeld fingertip. Dosyć ubogi, ale wygodny sprzęt. Teraz się zastanawiam czy warto kupić nową gitarę w okolicach 1500zł, czy raczej oddać starą do lutnika na przeróbki. Zależy mi na ruchomym mostku, gdyż chciałbym pograć coś satrianiego, vaia. Moja gitarka stroi, da się coś ukręcić, ale porównując do najprostszego ibaneza kolegi, to jest przepaść w wykonaniu. Z drugiej strony niektórzy mówią, że te nowe sprzęty są plastikowe i lepiej w tej kasie pozostać przy starej. Piec mam VOX vt50. Co robić? Jaką gitarę polecicie?
#gitara #gitaraelektryczna #muzyka
agencjabebenstwawarmianskiego - gram kilka lat z przerwami, jestem samoukiem. Lubię m...

źródło: comment_1673441782c9Sm63dtIh1Q6TomCWYluC.jpg

Pobierz
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ActiZ: co w takim razie jest godne polecenia w budżecie 1500-2000pln? Zależy mi przede wszystkim na wygodzie grania, uniwersalnym brzmieniu, ruchomym mostku który nie zgubi stroju po dwóch ruchach wajchy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@agencja_bebenstwa_warmianskiego: o panie, spore wymagania za taką kasę, zwłaszcza ruchomy most, który będzie trzymał strój
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@agencja_bebenstwa_warmianskiego: obowiązkowo HB fusion, floydy na thomannie na promce pojawiają się za 1700.
I to floyd 1000, a nie żaden special/licencje.
Jedyna sensowna alternatywa to mostki edge zero od ibaneza. To "ich" floydy, ale podobno nawet w budżetowych super działa.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@agencja_bebenstwa_warmianskiego: @Kokos: