Wpis z mikrobloga

Ale ten Jermakow gada głupoty. Gada ze Andretti pewnie nie wejdzie w 2024 bo nie zdąży, w 25 ze po co i 26 to cadillac nie zbuduje silnika xd po czym mowi pozniej ze Andretti moze pojsc z Hondą lub Renault. Wiec im szyciej wejdzie tym lepiej bo tamte marki rozwiną lepiej silniki na 2026 plus caly zespol sie zgra i ogarnie by w nowej erze mieszac i walczyc o podia, a nie raczkowac. Do tego nie wszystko pewnie bedzie nowe na rok 2026 wiec wiele elementow bedzie mial sprawdzonych na torze a nie czekac na testy dopiero by sprawdzic czy komputer sie nie pomylił. Kierowcy bedą wjezdzeni takze co na plus
#f1
  • 9
@JuzefCynamon: podobno Andretti celuje nawet w 2024 właśnie po to aby nabyć obycia i doświadczenia. W 24 mieli by używać silnika i część od Renault, na zasadzie RBR -> AT a w pełną samodzielność celują właśnie po 26. Tylko na ten moment Cadillac nie zamierza budować silnika samodzielnie, mają nawiązać współpracę z Hondą lub właśnie Renault
@JuzefCynamon: jeszcze gada że teraz Andretti jest powazny bo znalazł potężną marke i pokazal ze mysli na powaznie bo wczesniej nie byl powazny jak latal z petycjami by inni podpisali by zrzekli sie tych 20 mln co mial zaplac. Chlop chcial wejsc najtańszym kosztem i nie chcial sie bawic w gre ktora tylko dla niego wymyslili. Teraz ogarnąl to co inni chcieli i jego nie wpuszczenie będzie decyzją polityczną ze strony
@tumialemdaclogin: to jest najlepsze wyjsce renault mu pomoze ulepic bolid na 24 i rozwinąc na 25, a na 26 sam sobie zbuduje.zrobią jak w Haasie i dadza tam troche ludzi i raz dwa bedzie bolid pewnie za jedno miejsce dla juniora ale to tylko na plus. A jak wejdą z Hondą to tez bedzie dobrze