Wpis z mikrobloga

#diablo2resurrected jestem nowicjuszem
- zabiło mnie, wyszedłem z gry, odpaliłem znowu i świat był obrócony o 90 stopni, to normalne?
- gram czarodziejką, czy trzeba inwestować w ogień, błyskawice lub lód czyli wybrać tylko jedno aby z biegiem gry stworzyć wystarczający build? czy potem w trakcie gry można to zmienić jak wygląda walka inną siłą?
- czy da się zwiększość ilość bagażu jaki można nosić ze sobą, czyli wielkości ekwipunku? W grze nie można nosić rzeczy będąc przeciążonym ale chodzić wolniej? Co w przypadku posiadania za dużej ilości rzeczy, przecież nie będę w środku niczego biegał specjalnie do kupców to sprzedać
- to prawda że nie ma co wydawać punktów na rozwijanie many tylko wrzucać je we wszystkie opcje oprócz niej, bo ona rozwija się sama podczas gry i wraz z wyposażeniem?
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@interpenetrate:
1. W grze on-line po wyjściu mapy zmieniają układ (chyba o to ci chodzi?)
2. Najlepiej jeden żywioł, zobacz buildy na maxroll.gg, w grze masz jeden reset umiejętności na każdy poziom trudności
3. Ekwipunek sztywny. Nie ma czegoś takiego jak przeciążenie
4. Yep. 99% buildow to siła/zręczność pod ekwipunek, reszta życie.
@manikcs: czy gra online daje jakieś plusy od gry offline? Ogólnie nie mam kolegów do gry. Jakbym chciał musiałbym szukać po necie. Nigdy w sumie nie grałem w taką grę online. Bardziej forza gdzie na mapie są cały czas inni gracze. Czy tutaj też tak jest że będę napotykał innych graczy online? Na czym polega to online w tej grze i czy lepiej dla mnie przełączyć się w tryb offline?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@interpenetrate: diablo to nie MMO. Zakładasz stoją grę na hasło i grasz po swojemu. jedyna różnica to właśnie ta rotacja map. za każdym razem będziesz szukał lochów. Ale imo zawsze lepiej grać samemu online. Kiedyś ci się coś znudzi albo będziesz miał problem to ktoś pomoże albo da przedmioty.