Wpis z mikrobloga

@Duzy_Kotlet: jak myślisz, ile osób w Polsce miało okazję nim jeździć? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A ile z tych osób mogło pocisnąć mocniej tym samochodem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Na pewno będzie masa merytorycznych odpowiedzi z empirycznego doświadczenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@francoisinho: Ja miałem możliwość pojeżdżenia - II generacji oraz III generacji. Ta najnowsza to już kupa elektroniki (głównie za sprawą ugrzecznienia i dopuszczenia auta do homologacji na EU) ale dalej potrafi rzucać na każdym biegu. Każdy kierowca znający sobie sprawę jakim jest autem Viper - podchodzi do niego z bardzo dużym respektem i ostrożnośćią.

@Duzy_Kotlet: Czy był? Myślę że tak - np. Shelby Cobra, Corvette też potrafiła rzucić bokiem. No
Czy był bardziej hardcorowy samochód niż Dodge Viper pierwszej generacji, dostępny przeciętnemu Amerykanowi.


@Duzy_Kotlet:

No przecież. W Europie były ekstremalne przecinaki, jak Ferrari F40, Delta S4 Stradale (po odblokowaniu), Caterhamy po 250 KM, Countach i parę innych wynalazków jak choćby Dauer 962.

Pierwszy Viper to był beznadziejny kloc z silnikiem z ciężarówki i nie za dużą w sumie mocą. Kolejne był znacznie lepsze.
@kokus: Angielskie to już inna cena :)
@kasztan00: Ale słabe porównanie. Takie F40 było inaczej przemyślane.
Te wszystkie modele nie były praktycznie dostępne do przeciętnego zjadacza chleba. A Viper był w USA o to między innymi w tym wszystkim chodzi.