Wpis z mikrobloga

@Atreyu: jak ktoś jest gotowy dać ponad 20k tylko dlatego że buda nie jest zgnita to gratuluję mózgu, R6 już można kupić za 5k i se pojeździć/poupalać, a potem na złom
@Koichi jakie są bolączki w M54 bo nie zauważyłem przez 7lat xD w M57 kumpel już wymienił wtryski, turbo, sprzęgło, dwumase.
W dodatku M54 serwisowane nie ma problemów typu: telepie, nie jedzie, dymi, checkengine.
R6 już można kupić za 5k i se pojeździć/poupalać, a potem na złom


@downight: jak wygląda upalanie kanapy 520i, czekasz do zimy i na lodzie upalasz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kipowrot: ale spoko, ja nie napisałem nigdzie ,że diesle są lepsze od benzyny, też wole silniki benzynowe w większości, odnosiłem się tylko do twojego argumentu dlaczego nie v8, w przypadku e39 jest to jakkolwiek uzasadnione sensownymi argumentami. W większości innych marek, nie za bardzo
@supremeyeth no to jak jest uzasadnione to o #!$%@? chodzi?
To w ogóle nie jest porównywalne wg mnie. Argument, że jakieś V8 jest awaryjne czy coś i ktoś kto chce V8 kupi diesla nie ma sensu
@kipowrot: troche nie rozumiem co napisałeś, ale postaram się może prawidłowo Ci odpowiedzieć, wolę silniki benzynowe podobnie jak ty, z jakiś tam względów, no i okej, ale napisalem ze wybór e39 z 3.0 dieslem jest też dla mnie sensowny z wielu przyczyn, takich jak kultura pracy tych diesli, wcale nie klekoczą, żywotność baaardzo duża, i przedewszystkim jest tańsze od np 4.4 v8, i w utrzymaniu, i w serwisowaniu jak i w
Marzy się dla chłopa takie sześciocylindrowe BMW #e39, najlepiej w dieslu. Śmiechu warte.


@Szary_Anon: przecież takie "w miare" kupisz w cenie smartfona.. moim zdaniem teraz to ostatni moment aby wyrwac w miare sprawne e39 zanim ceny urosną do kosmosu