Wpis z mikrobloga

Eh jednak plan na build pod odwary idzie do kosza, szkoda kieszeni na pompowanie alchemii po zmianach w nextgenie.

Zamiast 4 slotów, które bym zużył na odwary, to sobie zużyję jeden na opóźniony rozkład i będę mieć permanentnie działające eliksiry (jeśli tylko będę trzymał pasek toksyczności powyżej 55%). Permanentna zamieć i dekokcik raffardzika białego brzmią dobrze pod szybki build.

Oleje tak samo out. Nie wiem na co to komu obecnie, bo nie ma to sensu ani jak walczysz z więcej niż jednym potworem, bo za szybko się zużywa, nie ma to też sensu na bossów, bo też się zużyje zbyt szybko.
A kieszeni na skilla z permanentnym olejem marnować nie warto. Jedyny scenariusz gdzie oleje są użyteczne to build pod silne ciosy, czyli nie mój.

A te odwary to są do zaorania w ogóle xD Nie wiem po co silili się na wymyślanie tylu odwarów, skoro nie było weny na dobre wkomponowanie ich w gameplay. No bo sorry, ale odwar z katakana zwiększający szansę na krytola o 5%, gdzie jakieś #!$%@? rękawiczki dają 50%? xD Odwar z biesa na dodatkowy udźwig - co #!$%@?? xD
Mamy 28 odwarów z czego używalne są może 3 do 5 sztuk. No i można nosić tylko po jednej sztuce xD Walczysz z gonem w KM, odpalasz odwary, cutscenka, siuuuu i ci zresetowało postać, a przecież drugich porcji już nie masz, gdzie eliksirów się nosi po 5 sztuk.

#wiedzmin3
Pobierz MarteenVaanThomm - Eh jednak plan na build pod odwary idzie do kosza, szkoda kieszeni...
źródło: comment_16730575971ckrYdFg3zHrQ00oeOPnmo.jpg
  • 16
Oleje tak samo out


@MarteenVaanThomm: ja nigdy nie widziałem w nich sensu xd przez całą grę zrobiłem jeden - na walkę z detlaffem na max poziomie trudności.
Oleje powinny działać tak na 100 ataków minimum bo te 20 na każdy atak nawet jak wróg zablokuje atak to bez sensu xD Ewentualnie jak tak mało użyć to powinny dawać większego boosta do ataków.
@vateras131: w krwi i winie dopiero da sie odblokowac talenty pod tego aarda? Wstyd sie przyznac ale dodatki przeszedlem tylko raz, a ze tym razem na xboxie przechodze to nie mam poprzednich save
@Pacze69:
W krwi i winie masz dostęp do mutacji, które modyfikują efekty i sprawiają, że taki bulid rozwija skrzydła i w zasadzie można polegać prawie tylko na znakach. Pod aard masz mutację która daje szanse na zamrożenie przeciwników - jak taka zamrożona postać upadnie to ginie na miejscu rozpadajac się w efektowny sposób. Są też potężne bonusy do obrażeń od znaków.

Generalnie da radę grać tym bulidem już wcześniej ale będzie
@AquilaTimere: wyśmienite wersje mają niby +50% do dmg, ale liczba ładunków i tak się nie zmieni dopóki nie zainwestujesz w fiksatywę, więc to ewidentnie coś pod build spowolnienie + silne ciosy. Szkoda tylko, że takie buildy są po prostu nudne xD

@adik3x: przecież przeciążony nadal możesz chodzić, a speed cap nie dotyczy płotki, poza tym jak brakuje miejsca to się kupuje te kieszonki dla kunia i masz jeszcze większy boost,
@krne: 20 na zawsze, chyba że kupisz skilla fiksatywa to wtedy masz perma, ale musisz marnować slot w drzewku po to, żeby ekwipunek ci działał xD

Nie kupuję totalnie argumentów w stylu "bo gra jest łatwa". To jakieś nowe usprawiedliwienie na wadliwe mechaniki?