Wpis z mikrobloga

@MaKac: studiowałem Elektrotechnikę co prawda zaocznie (spec. inżynieria elektryczna) i pracowałem wtedy już jako elektromonter ale:
1. Napewno poszerzyła dotychczasową wiedzę, ale też poznałem m.in podstawy programowania, projektowanie itp
2. Zaoczne 8/10
3. Oczywiście, że tak
  • Odpowiedz
@eugeniusz_geniusz: ja osobiście nie wiem co dalej robić w życiu. Aktualnie studiuję Finanse i Rachunkowość, ale nie jestem w 100% przekonany do tego kierunku. Przed wyborem tego kierunku zastanawiałem się nad Elektrotechniką, ale pisałem z osobą, która skończyła ten kierunek i przeraziło mnie ile osób odpadło i nie dotrwało do inż. Dodam, że jestem po liceum, więc praktycznej wiedzy nie posiadam, jedyne co przyciąga mnie do tego kierunku to, to że
  • Odpowiedz
@MaKac: Hmm No nie wiem co ci poradzić. Nas też dotrwało 30% do inż. Też byłem po liceum i odstawałem jeśli chodzi o wiedzę praktyczna typu obsługa oscyloskopu, ale za to dobrze stałem z matmą i fizyką. Informatyka na pewno jest trudniejsza.
  • Odpowiedz
@MaKac: @MaKac: same here. Skończone studia - mgr. Ekonomii ale już na mgr dorabiałem jako elektromonter. Próbowałem znaleźć coś w zawodzie ekonomisty ale niestety nie mogłem nic znaleźć, dlatego zostałem w elektryce i stwierdziłem, że pójdę dla siebie na elektrotechnikę, żeby zrozumieć to co robię, a może kiedyś to zaprocentuje. Dzisiaj nie pracuje już stricte na budowie, ale mam pracę mieszaną - jestem serwisantem (biurowa + fizyczna)
  • Odpowiedz
@elektrogamonik: kończyłeś technikum elektryczne? a jeśli liceum, to jak wkręciłeś się w zawód elektromontera? I czy w takim wypadku studia z elektrotechniki zaczynałeś w wieku 25 lat, skoro już miałeś mgr.? Mi aktualnie najbardziej szkoda by było spróbować zmienić na elektrotechnikę (stracić rok) i jeszcze jakbym nie dał rady to kolejny rok ;/
  • Odpowiedz