Wpis z mikrobloga

Fajuna gra, ale jak nie plądrujesz okolicznych domów zwłaszcza na starcie, by szukać schematów na choćby miecz srebrny, czy inne części ekwipunku, to moby w połowie gry stają się wywindowane i niezbyt proste do ubicia. Są rynsztunki, ale one nie mają takiej siły parcia jak te pochowane w różnych pobocznych lokacjach, schematy.
I jeszcze rozmieszczenie potworów na mapie tak randomowe, że zamiast umieścić jakieś znaczniki to lecisz sobie plądrować grotę, a tam mimo informacji żadnej na poziomie powiedzmy 15 wychodzi Tobie mob z 30. Chcąc nie chcąc musisz wracać się do tego miejsca później.
Czyli, jak robisz sam wątek główny, to nawet najniższy stopień trudności Ci nie pomoże Xd
#wiedzmin3
  • 5
@Heexi: A używasz mikstur i eliksirów/ oleju do wzmacniania broni oraz znaków na których dane potwory sa wrażliwe? Bez tego jest faktycznie ciężko wlecieć w grupę potworów i z nimi walczyć xd. Ja tam lecę na "krew pot i łzy" i wcale jakoś mega trudno nie jest.
@Heexi: Zaraz, co prosze? XD W3 jest latwy nawet na drodze ku zagladzie, trzeba tylko umiec w niego grac. A sa jeszcze fajne mody jak EE+Lazarus albo Ghost Mode (troche latwiejszy), ten pierwszy robi z wiedzmina prawie dark soulsy, a ten drugi jest bardziej zbalansowany i gracz-friendly.
Jak ci sie nie chce olejow nakladac to pobierz mod ktory robi to za ciebie (dziala idealnie i nie psuje immersji), no i znaki
@Megawonsz_dziewienc: podrzuć jakiś dobry (aktualny) poradnik. Skończyłem podstawkę a do dodatków chcialbym zresetować skille żeby zrobić coś sensownego.
Jak to jest z tym ekwipunkiem? Zacząłem serca z kamienia i pierwszy zdobyty kontusz ma lepsza statystkę pancerza niz mój wysmienity kot... portki z wesela lepsze od moich wysmienitych kota.
Chciałbym zrobić build ze wbujam na młynku miedzy wrogów i siekam.