Wpis z mikrobloga

@korespondentka: skoro Cie zablokowali to nie pozostaje chyba nic innego jak poczekac aż paczka do Ciebie wróci i pewnie jakoś automatycznie cofną kase z Twojego portfela. W sumie ciekawa jestem jak to się rozwiąże bo tez cos czasem sprzedam a jeszcze nigdu takiej sytacji nie mialam
@royalbaby: nie chciało mi się przed świetami samymi i w święta wkurzać. Ale po swietach napisze do nich, ze zgodnie z RODO zobowiązani są usunać moje konto z serwisu (brak konta oznacza możliwość zalozenia nowego bez obawy o bana). No i dalsze ignorowanie moich wiadomosci poprzez automatyczne odpowiedzi poskutkuje krokami prawnymi w postaci zgloszenia do UOKiK
@tomaszek86: nie pytaj mnie bo nie wiem, jak probowalam sie skontaktowac z supportem to dostawalam automatyczne odpowiedzi, a w koncu jakby wiadomosc od czlowieka typu hej mam nadzieje, ze masz swietny dzien, usuwamy twoje konto bo chyba sie nie dogadujemy z toba nie spelniasz misji vinted bla bla bla mamy nadzieje, ze masz wspanialy dzien xD. Ja nie zartuje, tak mnie potraktowali. Co zabawniejsze, paczka po tygodniu wrocila, a pieniadze staly