Wpis z mikrobloga

Siema mirki, dzisiaj rano pojawił mi się problem z lewym tylnym kołem (?). Wczoraj wieczorem raz stuknelo i myslalem, ze to cos w bagazniku, ale dzisiaj po ruszeniu juz bylo slychac dzwieki bez przerwy. Od zewnatrz prawie nic nie slychac, wewnątrz bardzo glosno Co to moze byc? Auto to Ford Ka II, 2009r.

Tutaj dźwięki przy rozpędzaniu i prędkości do 20 km/h http://sndup.net/vmy4

Tutaj dźwięki przy 50 km/h http://sndup.net/c5jc

Jestem laikiem samochodowym, co to może byc? Druga kwestia dzisiaj rano zaczal odbijac hamulec przy hamowaniu, ale kontrola ABS ani nic sie nie swieci. Nie mam pojecia czym to moze byc spowodowane, ostatnio w tamtym tygodniu stalo u mechanika i sprawdzali zawieszenie, ale w innej sprawie (przekładnia itp), jezdzili, zeby sprawdzic i nic nie bylo, ani tego dzwieku z audio ani problemow z pedalem hamulca. Auto srednio co 2 miesiace u mechanika, a ciagle cos sie znowu psuje...

#motoryzacja #ford #samochody #mechanikasamochodowa
  • 6
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@htmerky: jak pulsuje na pedale i daje takie dźwięki to jedź do mechanika, tu już nie ma na co czekać. Kiedyś na skrzyżowaniu spotkałem kobitkę bez koła, 5 śrub urwanych, okazało się że auto nowe i 4 razy było na stukanie w ASO, nic nie znaleźli aż koło odpadło na zakręcie :D. To jedno możesz sam sprawdzić jaki laik, nawet ręką sprawdź każdą śrubę czy któraś nie jest luźna, dalej mechanik.
@htmerky: hamulec bębnowy, rozebrać, sprawdzić czy coś się popsuło,.jak tak to wymienić, poskładać i jeździć.

Mnie kiedyś na dziurach się dokładnie tak stało - nic się nie popsuło, po prostu od wibracji wszystko się zmiksowalo.
Sama robocizna może 100-200zl max.
Godzinka roboty.