Wpis z mikrobloga

Po nowym hotfixie Wiedźmin jest grywalny z RT na 3070 i trzyma ok. 60 FPS. Wrzucam paczkę screenów z widoczną nakładką Nvidii (FPS, zużycie GPU, CPU etc.), bo od jakiejś godziny biegam po świecie i podziwiam lokacje z RT. Zwróćcie uwagę jak świetnie zachowują się cienie – obiekty oddalone rzucają rozmyty cień, te bliższe ostry, oprócz tego praktycznie bez ograniczeń co do dokładności, bo nawet najdrobniejsza siatka rybacka czy trawa rzuca poprawny cień. Oprócz tego globalna iluminacja nadaje klimatu na poszczególnych screenach ()

A granie na DX11/bez RT mnie nie interesuje, bo to mieliśmy na modach już od paru ładnych lat.

#wiedzmin3 #wiedzmin #gry #pcmasterrace #rtx #nvidia
Pobierz tentin_quarantino - Po nowym hotfixie Wiedźmin jest grywalny z RT na 3070 i trzyma ok...
źródło: comment_1671492412gyEJJOu17K771S3YIBZnof.jpg
  • 34
@nowywinternetach: pytanie na jakiej rozdzielczości to testowałeś, bo np na 1080p no to cokolwiek wyżej niż dlss jakość to rzeczywiście różnica jest spora, dlss to fajna technoogia ogólnie, ale dopiero na wyższych rozdziałkach, na 1440p wydajność już to spory kompromis, balanced daje radę, imho wydajność to akurat tak na 3440x1440 się nadaje, a UP to dopiero na 4k
W 1080p quality imo lepsze od natywnej rozdziałki, bo AA w DLSS jest sto razy lepszy niż to #!$%@? TAAU które za dużo ghostingu ma. Ale poniżej lipa, 1080p to za mało pikseli do rekonstrukcji i juz troche rozmazane.
@tentin_quarantino #!$%@? z tego jak gra się przez gog nie załącza w ogóle xD
Naciskam graj, mignie napisz synchronizaxja i tyle xD Zero reakcji.

Najlepsze że zainstalowałem Geforce experience czy jakoś tak żeby zaaktualizoeac sterowniki i jak w tamtej aplikacji kliknie uruchom to gra się załącza, tylko już jumpi xD
Niewiele jest lepiej, może na tym DLSS3 to jakoś wygląda, ale jak patrzyłem u mnie na gierkach na rtx 2060 to strata jakości mnie porażała.


@nowywinternetach: DLSS 3 to nie jest rozwinięcie DLSS 2, tylko technologia będąca obok, to nie daje lepszej jakości, tylko więcej klatek, z większą ilością artefaktów niż przy DLSS 2 i z większymi opóźnieniami.