Wpis z mikrobloga

@mcsQ: żółto zielony P1 GTR z homologacją. A jak się kiedyś pogodzę, że raczej nie wydam 15M na auto do oglądania, to 675 LT do upalania na torze xD.
  • Odpowiedz
@cwlmod: P1 raczej byłby jako dekoracja do garażu, ale widziałem relacje co on potrafi więc racja. A 675 to jedynie bardzo dobre sportowe auto, po prostu bym się nauczył. Wiele zwykłych osób takimi autami - no bardziej liną S - jeździ na co dzień i dają radę. A całości osiągów nie trzeba wykorzystać, chodzi o zabawę a nie bicie wyników.
  • Odpowiedz
chodzi o zabawę a nie bicie wyników.

@Bejro: Od pewnego poziomu zabawa jest dokładnie ta sama z puntu widzenia nooba. Kup sobie hot hatcha to zobaczysz ile potrafi auto które jest zerem przy wszystkich mclarenach.

Wersja GTR jest zrobiona pod tor, dlatego ci zwróciłem na to uwagę. Ludzie, którzy nie mieli nigdy sportowego auta często marzą o tych supersportowych dziełach sztuki i inżynierii a prawda jest taka, że nie są w stanie
  • Odpowiedz
@cwlmod: Ale mi po prostu podoba się stylistyka P1 oraz 675 która jest jej bardzo blisko. Bardziej chodzi tutaj o wygląd. A nauka jazdy na torze też jest w zakresie moich pragnień, więc do tego czasu jak będzie mnie stać na auto za 15M na pewno zdążyłbym się nauczyć. Jeździłem wieloma hot hatchami i wrażenia nie robiły na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia. Kilka razy jechałem też jakimiś mocniejszymi autami i
  • Odpowiedz
@cwlmod: Wywiad do skarbówki widzę ( ͡° ͜ʖ ͡°). Sportowo - 2.0 diesel 190 km. Jak się już przyznałem: nie przyspiesza ale skręca.
  • Odpowiedz