Wpis z mikrobloga

zleciłem naprawę skrzyni, przy zdejmowaniu urwała się jakaś śruba od wózka że niby ze starości, auto 9 lat. Majster zawołał, pokazał, powiedział że przy okazji może zrobić wahacze i tarcze/klocki „bo wszystko pozdejmowane to taniej będzie”. Mówię rób pan, myśląc że mu idę na rękę bo mu przez tę śrubę 2x dłużej będzie to stało. to tak zrobił że na fakturze każda część jest 200% cena z iparts, w porównaniu do allegro to i 300% (porównuję te same części tych samych marek po nr seryjnych). Części kupował w intercars. Zawsze woziłem swojemu mechanikowi części, więc pierwszy raz się z takimi przebitkami spotykam, stąd dwa pytania:
1. Czy to jest normalne? Czy mogę się jakoś odwołać?
2. Czy oprócz tych przebitek doliczenie 6 stów za urwaną śrubę wózek-podłużnica która była rozwiercana to jest uczciwy układ?
Jestem szczególnie zażenowany tym, że na wielokrotne pytania ile co będzie kosztowało nie otrzymywałem żadnych konkretnych odpowiedzi
#mechanikasamochodowa #mechanika #mechanik
  • 22
  • Odpowiedz
@affairz ja się od takich #!$%@?ów krętaczy wyleczyłem. On ma w IC jeszcze dobre 40% taniej. W ASO ci przynajmniej powiedzą ile kosztuje, jest drogo ale nie ma #!$%@? że się coś urwało. Jak się im coś może urwać to o tym mówią bo maja expa. Jak nie powiedzą to sorry mógł się delikatniej obchodzić. Gość bajta puścił a ty lyknąłeś jak dziecko mleko z.cyca.
  • Odpowiedz
  • 1
@przem81: Tylko jak się teraz z typem o to szarpać? Gość od skrzyń automatów, z polecenia dotychczasowego mechanika, trochę za bardzo zaufałem bajerze typa. Tą urwaną śrubę przeboleję, w necie piszą że to klient płaci jeśli wina leciwego auta, załóżmy że tak jest, pokazał urwane więc tego chyba nie zmyślił. Ale te przebitki na częściach które nie były oryginalnie w planach - tylko po namowie, że tak będzie taniej i
  • Odpowiedz
@affairz nic sie nie naszarpiesz, slowo przeciwko słowu, zapłać, kazałeś robić, za bardzo ufny jesteś
Rzeczoznawca ci nie pomoze rzecznik konsumenta też
Nikt nikomu nie zabrania kroić klientów. Typ tak działa ludzie płacą.
  • Odpowiedz
  • 0
@przem81: Czyli co, zostaje obsmarować go na internetach?
Jakbym mu zostawił auto na tą robotę to bym nie sapał o to, ale typ sam mnie nagonił na te dodatkowe rzeczy, mówiąc że tak będzie dla mnie KORZYSTNIEJ
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@przem81: taa, 90% taniej
Delikatniej obchodzić? Może jeszcze napiszesz, że bez serca? xD
@Msciwy_pterodaktyl: to jego faktura zakupu. W restauracji też byś poprosił o fakturę na kupno mięcha, bo za drogo?
@affairz: tak działają firmy. W hurtowni mają taniej, bo sporo kupują, ale dokleja się marżę by na tym zarobić.
I nie porównuj cen ze swojej faktury do cen z iparts i allegro, bo to internet
  • Odpowiedz
@Fraagles: Faktura jest jego ale jak pisałem wcześniej skoro nie konsultował ceny za części to klient powinien zapłacić za nie tyle samo co on. Części to części a robota to robota. Jak robią tacy naciągacze w rzeczywistości to wiem bo jestem z tej branży. Można mieć marżę na częściach. Wiadomo że trzeba je dopasować, zamówić i tracić czas ale marża 100% to #!$%@?ństwo
  • Odpowiedz
  • 0
@Jemigrant: Nie planuję niczego więcej tam robić, nie chciałem auta zabierać bo i tak super długo już się z tym bujałem - skrzynia automat. Cen nie chciał żadnych podać mimo że wiele razy pytałem ale tak jak mówię najbardziej boli mnie że tak #!$%@?ł za części które były naprawami dodatkowymi, na które sam mnie naciągnął
  • Odpowiedz