Wpis z mikrobloga

@Big_Fomo: aaa to ten w UK gdzieś robiony? poczekam na coś na kontynencie, bo testuję aktywnie od kilku miesięcy ;-)

główny problem to na razie (oprócz bardzo długiego czasu oczekiwania na doładowanie konta) to support.
2-3 tickety na pół roku i 10-15 dni oczekiwania na odpowiedź to jest dramat ( ͡° ʖ̯ ͡°)
nie masz tu może jakiś protipów jak uzyskać support szybciej?
@PepeXD: jak doładowujesz sobie relatywnie niewielkimi kwotami to kurs nie zdąży się mocno zmienić zanim to wydasz, czasami też jednak wahnie się trochę na plus.
dodatkowo podczepiając pod Curve masz jednak minimalny spread więc na wyższych levelach cachbacku już jest widocznie na plus :-)
a no i sama kryptowaluta PLU, bardzo powoli, acz konsekwentnie rośnie na wartości od lat
trzeba jednak pamiętać coby nie płacić w weekend bo wtedy z tymi
@qbek: podczepiam pod Curve Bo chyba Plutus ma jeszcze gorszy przelicznik jakbym bezpośrednio używal ich karty i przewalutowanie byłoby PLN/EUR. A support jest okej, trzeba zgłosić problem, a na discordze we wtorek i piątek elegancko rozpatrują wszystko :)
@PepeXD: dwa sloty w tygodniu (na godzinkę? dwie?) to IMHO nie jest support ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ale jeżeli plutusa używa się z założeniem że może być niestabilny to IMHO jest ok