Wpis z mikrobloga

#nieruchomosci
Starzy mają znajomego takiego. Mieszka z rodzicami, żoną i trójką małych dzieci w mieszkaniu 3 pokojowym. Owy znajomy buduje dom, jakoś w kwietniu minie 10 lat od początku budowy. Chłop zamiast wziąć kredyt i zbudować dom w rok czy tam dwa robi wszystko sam. Jest budowlańcem, po pracy po prostu jedzie do siebie na działkę i buduje swój dom. Czyli z jednej roboty do drugiej. Podziwiam go, że już dziesiąty rok daje tak radę, ale z drugiej strony pewnie po takiej tyrce tylko kładzie się spać i żonę, dzieciaki ma w dupie. Dom który buduje ma 200 metrów z małym hakiem. Już od lat chłop narzeka, że zbyt duży buduje, no ale teraz tego nie cofnie. Pewnie kompleks jakiś wielkości no bo weź kiś się tyle czasu w 7 osób w 3 pokojowej klitce. No ale to to mało ważne. W zeszłym roku wstawił okna, więc jeszcze chyba trochę roboty mu zostało, nie znam się.
Pytanie do was, co byście woleli:

Co wybierasz?

• Budować samemu jak ten chłop bez kredytu 200m² 27.2% (78)
  • Wziąć kredyt na te 30 lat i zbudować 130m² w rok 72.8% (209)

Oddanych głosów: 287

• 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Chuopijak: No i w ten prosty sposób oprócz z------a sobie 10 lat życia dodatkowo zapłaci za ten dom więcej niż gdyby wziął wtedy kredyt xD
  • Odpowiedz
@Chuopijak: 50/50? budujesz na starcie z kredytem a potem wykończeniówkę lecisz samemu. Montaż rur czy gniazdek to nie filozofia (układanie pustaków też nie ale trzeba się wiecej narobić) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Chuopijak: szczerze to ja się dziwię takim facetom. Możecie to nazwać jak chcecie, może jestem nierobem, ale mi się po prostu nie chce robić za takiego woła roboczego, żeby dom dla żony i trójki dzieci budować. z jednej roboty do drugiej jeździć przez ponad 10 lat.

• Odpowiedz
@Chuopijak: Jak ma własnościowe mieszkanie, to pół biedy. Fakt, 10 lat to długo. Ale koszt budowy będzie śmieszny. Facet będzie to mógł od ręki sprzedać z zyskiem kilkuset k.