Wpis z mikrobloga

ten raytraycing to niezły żart ile zabiera wydajności, chyba tylko dla rtx 4080 i 4090 to dodali, bo na moim 3070 i 3440x1440 nie ma sensu nawet tego odpalać bo mam wtedy 30-40 fps xD ale w metro exodus i plague tale requirem lepiej wygladające po 60-80 fps, zajebista optymalizacja

oczywiście mówię tutaj o dlss
#wiedzmin3
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Jurigag: RT (niestety) robi kolosalną różnicę w oświetleniu. Bez niego wszystko wygląda strasznie płasko i nienaturalnie. Tego już się nie da "odzobaczyć". Nie mogę już grać w tę grę bez RT :(
Pomyślałem, że zacisnę zęby i zamiast grać w 1440p i 60+ fps, podłączę telewizor 1080p i zablokuję klatki na 30. Jak się gra na padzie przy włączonym motion blur, to po kilku minutach można się przyzwyczaić do 30
  • Odpowiedz
@gacek_w: tak, ale wydajność to jest żart, mają w c--j do poprawiania, przypominam że metro exodus też jest full raytracying i global illumination raytraycing i chodzi k---a zdecydowanie lepiej
  • Odpowiedz