Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
ja #!$%@?, co oni #!$%@?. siedzi u mnie 5800x3d i rtx3080, a gra chodzi jak gówno. z włączonym ray tracingiem i ustawieniami uber niemozliwe jest utrzymanie 60 fps (w Novigradzie to okolice 40) w 1440p z dlss ustawiomym na quality (gorzej niz w cyberpunku, gdzie podobne ustawienia dają o niebo lepszy klatkaż, a i sama gra wygląda zdecydowanie lepiej). najśmieszniej zaczyna robić się po wyłączenieniu ray tracingu, gdzie fps w Novigradzie oscyluja w okolicy 80 na dlss quality (w poprzedniej wersji było to grubo +150 bez żadnych wspomagaczy w postaci upscallingu). miałem szczerą nadzieję, że wrócę do wiedźmina i przeżyję przygodę geralta jeszcze raz, a jedyne na co się zapowiada to czekanie, podobnie jak w przypadku cp2077, aż doprowadzą tytuł do stanu używalności. ZNOWU TO ZROBILI
#wiedzmin #wiedzmin3 #pcmasterrace #xbox #ps5
  • 8
@Hektorrr: No i wtedy jasne, masz więcej FPS ale nie masz żadnych dodatkowych opcji z tego update'u i kisisz się na FXAA i TAAU, 0 RT, 0 DLSS itp.... Nie o to w tym chodzi xD kiszenie się na starych opcjach z nowymi teksturami, to raczej średnia zabawa, bo to już było wcześniej i działało lepiej (patrz mody)
@asdasdce2w: no zsyfili to strasznie, fpsy lecą łeb na szyję, żeby pograć trzeba wracać na DX11 bez Ray-tracingu, DLSS itp i kisić się na FXAA/TAAU i nowych teksturach.

A chyba nie o to chodziło w tym update, bo na dx11 to ja używałem jeszcze lepszych tekstur i grafiki z modów i fpsy były ok...

Pewnie na wiosnę załatają.